Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
23-05-2008 kl. 06:12
Dejlig bil, køre godt men vælg en med servo da det ikke var standart den gang.
Profil slettet
23-05-2008 kl. 09:33
Hvis den har servo så er prisen fin, men jeg havde også en 98´med kun små 90.000 km på tælleren og den gav jeg kun 22.000 kr. privat
Henrik Y. Jensen
bruger siden
10-11-2004
23-05-2008 kl. 14:19
Hej Nadia
Det er en billig og simpel bil uden de store besværligheder - Den er dog billig bygget og plaget af rust når den kommer op i årene, MEN her er ingen elektriske finurligheder og kontrollamper og kontakter der lyser uden grund... Når en Felicia går i stykker, så ved den lokale mekaniker hvor han skal lede!
Tjek tandrem, olie/kølerstand og skærmkanter samt paneler/skræmkanter (du vil finde rust, men spørgsmålet er hvor meget ;-)
/Henrik
Det er en billig og simpel bil uden de store besværligheder - Den er dog billig bygget og plaget af rust når den kommer op i årene, MEN her er ingen elektriske finurligheder og kontrollamper og kontakter der lyser uden grund... Når en Felicia går i stykker, så ved den lokale mekaniker hvor han skal lede!
Tjek tandrem, olie/kølerstand og skærmkanter samt paneler/skræmkanter (du vil finde rust, men spørgsmålet er hvor meget ;-)
/Henrik
Profil slettet
23-05-2008 kl. 15:23
Jeg ville ikke vælge Poloen den er helt sikkert pil rusten og du betaler kun for navnet, vælg Skodaen.