Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

16-05-2008 kl. 18:05

Jeg synes helt klart at en c2 køre meget bedre, ligesom en gokart selv i diesel version. Men det mest fornuftige valg er en helt ny c1 eller en Toyota Aygo som jeg vil anbefale hvis man skal vælge imellem de 3 modeller.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

09-07-2008 kl. 15:10

Hej Janne! Jeg stod selv i samme situation for 1 års tiden siden... Og jeg Valgte at købe en C2 Dieselere fra 2004, istedet for en ny mini bil. Og jeg har aldrig fortrudt det! C2eren har simpelthen så meget mere komfort og gode køre enskaber ifht. C1, 107, Aygo'en!!! Jeg ville blive sindsyg, at alt den støj som der er inde i kabinen på de 3 biler, hvis jeg skulle pendle i en af de 3 biler! Og så er der økonomien C2eren holder fint prisen, hvorimod er der mega mange af de tre andre modeller = Mini bilerne kan måske ikke holdeprisen særlig godt, da market er oversvømmet af dem! C2eren har yderlig langt mellem service tejk = billig vedligeholdelse! Og udover det, så pendler jeg ca. 100 km hver dag. Og jeg køre ca. 100km/t = ca. 28-30km/l Det kan de 3 andre ikke overhovedet ikke klare! KØBE en C2'ere, helt klart den beste bil!!!

Mvh. en meget tilfreds C2 ejer!:)

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg