Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
04-05-2008 kl. 20:53
Har selv en gp 1,3 mjd køret ca 20 km på l dejlig bil lånte en 207 før køb den er meget skuffende virker kold og død i forhold til fiaten
Jan Nielsen
bruger siden
28-06-2006
05-05-2008 kl. 01:06
HVis jeg nu sagde at de to biler vil koste det samme for dig totalt set - hvilken bil ville du så vælge? Godt, så tag den...
Ps. Jeg tror ikke der er nævneværdig forskel mht økonomien, Peugeot'en holder værdien bedst, men Punto'en er billigst i indkøb.
PPS. Lad være med at vælge efter hvor du får mest rabat. Det får alle andre jo også, så det du får er PRISEN.
Ps. Jeg tror ikke der er nævneværdig forskel mht økonomien, Peugeot'en holder værdien bedst, men Punto'en er billigst i indkøb.
PPS. Lad være med at vælge efter hvor du får mest rabat. Det får alle andre jo også, så det du får er PRISEN.
Jannik P
bruger siden
12-04-2005
14-05-2008 kl. 08:58
Tillykke med købet,
Fiat'ens afskrivning ville have været mindre, dog ikke med det udstyr som du havde tilvalgt (mer-afskrives generelt på 3 år).
Jeg tror du bliver glad for din bil - men igen du kan jo fortælle os det, om 3-6 måneder :-)
Fiat'ens afskrivning ville have været mindre, dog ikke med det udstyr som du havde tilvalgt (mer-afskrives generelt på 3 år).
Jeg tror du bliver glad for din bil - men igen du kan jo fortælle os det, om 3-6 måneder :-)