Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

03-05-2008 kl. 07:23

Du kan blive meget klogere på denne side

http://www.citybugowners.dk/

ps. den hedder nu en Aygo !

pps. Jeg ville til hver en tid vælge Toyotaen !!!!! vi har en og den er vi meget tilfreds med.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

03-05-2008 kl. 09:28

Undersøg præcis hvad din eventuelle fremtidige 107/C1/Aygo skal indeholde af udstyr, og så får du et mere rigtigt billede af priserne. Har ikke selv styr på det, men ved at der er nogle forskelle i billigste standardmodel (bl.a. noget med radio, og vist også noget sikkerhedsudstyr).

jens astrup

jens astrup
bruger siden
29-09-2006

03-05-2008 kl. 14:22

Det kan godt være at toyota kan koste lidt mere, men tænk på at man giver meget mere for den som ny. jeg var selv ude og se på aygo skulle give 120.000 på gaden købte 107 med aircon. stænklapper måtter samt cd.anlæg lev. 114.000 med omdrejningstæller og sidelister det er ekstraudstyr på aygo. mvh. Jens

Profil slettet

Profil slettet

04-05-2008 kl. 11:39

Der skulle ikke være så stor forskel på en Aygo og en 107, så jeg kunne godt tænke mig at se noget dokumentation på at du har fået for over 15.0000 kr i udstyr på samme bil ? Der gives max.5000 - 7000 kr i rabat på disse biler d.d.

Henrik V.

Henrik V.
bruger siden
14-04-2005

07-05-2008 kl. 06:18

vær opmærksom på at Toyota plejer at være meget kulante ved reparationer også efter garantiudløb. Det skal du nok ikke forvente fra Peugoet el. citroen. Men billigste Aygo har vist stadig ikke ESC(ESP) og det er jo et must.

Profil slettet

Profil slettet

07-05-2008 kl. 08:31

..kom også til at tænke på, at bagdørene på c1 og 107 går helt ud i skærmkanten og må være meget udsat for småsten og snavs fra baghjulene. På toyotaen holder kanten af døren sig væk fra bagskærmen.

Christian Tvorup Træholt

Christian Tvorup Træholt
bruger siden
13-06-2003

07-05-2008 kl. 23:04

Det er jo nøjagtig samme bil uanset hvilket mærke du vælger. Jeg har selv haft Peugeot 107. Jeg valgte den fordi jeg synes den var pænest og fordi jeg hos Peugeot kunne lave den bedste handel. Så mit råd, køb den som du synes har pænest design eller der hvor du kan få lavet den bedste handel.