Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
07-05-2008 kl. 00:57
Honda'en hedder FR-V.. Og så meget som det end måtte smerte mig at indrømme (er så absolut Honda-fan), så er Honda'en altså ikke ligeså rummelig som Multipla'en, det er et faktum; Multipla er seks cm bredere, og det giver lige det sidste i kabinen.. Midtersæderne i FR-V er ikke til voksne... Og så er Honda'en ganske enkelt for dyr i forhold til Fiat'en, selvom man medregner et (meget) bedre sikkerhedsniveau og bedre udstyrsniveau i Honda'en..
Jeg ville personligt vælge Multipla fra, udelukkende på grund af det dårlige sikkerhedsniveau (den har ret mange andre fordele, det indrømmer jeg), og Honda'en på grund af den urealistiske pris i forhold til hvad man reelt får for pengene
Jeg ville personligt vælge Multipla fra, udelukkende på grund af det dårlige sikkerhedsniveau (den har ret mange andre fordele, det indrømmer jeg), og Honda'en på grund af den urealistiske pris i forhold til hvad man reelt får for pengene
Tommy Skov
bruger siden
12-01-2006
07-05-2008 kl. 15:17
Alternativ: Prøv Mitsubishi Grandis, Rigtige gode køreegenskaber, frækt design og oceaner af plads.
Venlig hilsen
Tommy
Venlig hilsen
Tommy
Kasper Johansen
bruger siden
27-07-2007
10-05-2008 kl. 14:11
vi har selv en ford Galaxy som vi er meget glade for dog er den lidt ældre end det i kigger på, men den kan kun varm anbefaldes med den gode plads i den, dog minus den ikke køre mange km/l :(
men ellers en go bil..
held og lykke
men ellers en go bil..
held og lykke