Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Jannik P

Jannik P
bruger siden
12-04-2005

01-05-2008 kl. 13:36

Jeg må her foreslå at du igen køber en bil af det fantastiske og hæderskronede mærke Lancia igen.

Da de er utroligt svære at finde i dk, synes jeg du skal tage et smut sydover og finde en Lybra 2.4JTD fra 2001-2003... med afgift burde den max stå dig i 150.000 - bilerne står bl.a i Italien til 3-4000€ uden en rustplet...

Du kunne også finde dig en Alfa med samme motor, den giver dig samme glæde for pengene - især 166 modellerne er langt nede i pris pga modellens uberettigede dårlige ry... HUSK AT SKIFTE TANDREM hvis der er tale om en V6!

Sidst rettet: 1/5-08

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

02-05-2008 kl. 11:50

Jeg ville gå all-in og finde en Alfa 156 GTA. Dér kan man snakke om at køre i noget specielt!

Eller tag ned over grænsen og find en GTA SW og få den indregisteret på gule plader. Det kan lade sig gøre til et stykke under 200K.
Hvad med en Kappa Coupé? De er voldsomt sjældne, men superfede med et flot design... Er i øvrigt forbløffet over at se en så italiensk tråd herinde, godt arbejde ;)

Sidst rettet: 2/5-08

Profil slettet

Profil slettet

02-05-2008 kl. 19:31

Hvor er det da rart at læse en tråd, der ikke handler om Skoda Octavia og Kia Cee'd :-)

....ikke at jeg har noget imod dem, men befriende alligevel..

Adam Svendsen

Adam Svendsen
bruger siden
21-09-2004

02-09-2008 kl. 22:06

Hvorfor ikke hoppe ud i det og slå til på min Thesis (er til salg p.t. på bilbasen). 259.000 kr for en kongebil der på alle måder slår Lybra'en. Har selv kørt Lybra i et år - rigtig god oplevelse men lidt for lidt plads....
/Adam