Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
01-05-2008 kl. 07:05
Stod i samme situation med en nr 2 bil.. tvillinger på 18 mdr og 10-15t km årligt.. Valgte en Citroen xsara Picasso.. Billig og med masser afplads+børnene sidder højt og kan kigge ud.. Der er 3 seperate bagsæder som alle kan tages ud.. Og bagagerum kan rumme tvillingebarnevogn.. PS: Har haft Galaxy og Altea som nr2 bil.. Men ingen ligeså fin til vores behov.. Galaxy for stor og gammel og altea alt for lille.. Du kan få en 2003- for dit beløb med lavt km tal..
Thomas Brandt Madsen
bruger siden
16-11-2004
19-06-2008 kl. 19:20
Hej Jonas
Jeg har kun godt at sige om Nubiraen.
Vi har haft en fra ny i 2 år uden problemer. Vi st. car-udgaven og har selv små børn.
Benpladsen er fin både for og bag- jeg er selv 193 cm.
Baggarummet har fin størrelse - kender ikke størrelsen i sedanen.
Jeg har også set st. caren til salg for 120.000 kr.
Fordelen er at du får en relativ ny bil - omend en ældre konstruktion (fra Opel).
Den er behagelig at køre og løser opgaven fint. Driftsikkerheden har været overbevisende indtil nu.
God jagt.
Thomas
Jeg har kun godt at sige om Nubiraen.
Vi har haft en fra ny i 2 år uden problemer. Vi st. car-udgaven og har selv små børn.
Benpladsen er fin både for og bag- jeg er selv 193 cm.
Baggarummet har fin størrelse - kender ikke størrelsen i sedanen.
Jeg har også set st. caren til salg for 120.000 kr.
Fordelen er at du får en relativ ny bil - omend en ældre konstruktion (fra Opel).
Den er behagelig at køre og løser opgaven fint. Driftsikkerheden har været overbevisende indtil nu.
God jagt.
Thomas
Profil slettet
19-06-2008 kl. 22:10
Så har i meget travlt som os.. Vi har valgt en Picasso som nr 2 bil, idet den kan rumme en stor barnevogn mv+ 3seperate sæder i bag hvor børnene iøvrigt har et rigtig godt udsyn.. Vi har en 2006 men de kan fåes fra 120000 for en 2004 dvs den faceliftet model.. superfin til rimelige penge..