Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Jannik P

Jannik P
bruger siden
12-04-2005

29-04-2008 kl. 22:02

Der er mange!

Hvad mener i at en bybil er - i mine øjne er det en supermini!

Skal i derned bliver der ikke plads til barnevognen...

Hvis i er oppe på renault megane niveau, ja så kunne en Ny Octavia, eller en brugt Audi A3 1.6 Sportback, eller ja sågar en fin Volvo V50 ....udbuddet er stort, så det jer er det bare at se sig om efter hvad i kan lide i prisklassen.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Lars Olsen

Lars Olsen
bruger siden
09-01-2006

29-04-2008 kl. 22:02

Der kan ikke være en barnevogn i bagagerummet på en Volvo C30, selve hullet til bagagerummet er iøvrigt også meget lille.
Hvis det er en Volvo der får hjertet til at banke kunne en V50 1,6 være en mulighed. Den koster 317.000 kr men det kan hurtigt vise sig at det er billigere at financiere end en brugt C30.

Profil slettet

Profil slettet

01-05-2008 kl. 17:38

Hvis man ikke går meget op i biler og deres udseende, kan man lige så godt vælge en meget praktisk bil. Derfor anbefales en Citroen Berlingo eller Peugeot Partner. De er indenfor prisrammen, er gode i byen, har skydedøre, og der kan ihvertfald være en barnevogn i - måske to :-)

Profil slettet

Profil slettet

01-05-2008 kl. 21:49

..men tøj må jo også gerne være pænt - jeg mener, hvis ens bilsøgningskriterier er, at bilen gerne må være smart ! øhhh - så tror jeg man er åben overfor evt. andre impulser som ikke er overvejet ;-)