Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Niels-Juel Nielsen

Niels-Juel Nielsen
bruger siden
02-01-2005

28-04-2008 kl. 14:37

Med bagsæderne i bagerste position, kan der ikke stå en barnevogn bag sæderne. Bagagerummet er lidt specielt ved at det er højt, men ikke særligt dybt. Min Multipla er af den gamle model og har gjort det ganske udmærket siden 1999. Vi har ihvertfald ikke fortrudt og skulle vi have en ny bil, blev det højst sandsynlig en ny Multipla.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Jannik P

Jannik P
bruger siden
12-04-2005

29-04-2008 kl. 15:14

Kan ikke være 3 børn i barnestole bag i de biler du nævner her - kia carens kender jeg ikke pladsindretning i - men så ville jeg nok heller ty til Fiat.

Men når det er sagt, så kan Citroen berlingo det hele, og da det ikke ser ud til at være udseendet du går efter , er sådan en klart den bedste familiebil der er på markedet i dag, hvis du vægter prisen under 200KDKK

Profil slettet

Profil slettet

29-04-2008 kl. 15:23

Lars p. Hvor ser du at det er tre børn i barnestol !!!!!!!!!!!!
Jeg vil da helt klart anbefale at se på Zafira hvis den kan findes til prisen.

Jannik P

Jannik P
bruger siden
12-04-2005

29-04-2008 kl. 21:19

Jeg forudsætter dette da de fleste almindelige stationcars kan indeholde 1 barnestol plus 2 større børn. Men det kan Brian oplyse os om.

Jannik P

Jannik P
bruger siden
12-04-2005

30-04-2008 kl. 09:40

Regler er det betinget af højde, hvilket vil sige at alder ikke giver dig muligheden for at smide stolen ud - er forøvrigt heller ikke at anbefale. Men det ser det heller ikke ud til at du havde tænkt dig.

Grand scenic er et godt valg - men jeg skulle mene den er lidt svag med 1.6 motoren, godt fyld med børn og tasker er det ikke en god motorvejs cruiser.