Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Hans Henrik M

Hans Henrik M
bruger siden
01-03-2007

21-04-2008 kl. 22:58

Den der version á la audi forstår jeg ikke rigtigt...?

Men ellers har du vel ikke et kørselsmønster der ligefrem skriger efter en Diesel. Der kom et facelift i 2004 så udfra dette ville jeg vælge benzineren.

Toyotas 1,6 motor har alle dage været en god motor og jeg har selv kørt 300.000 km uden problemer.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Ulrik Rasmussen

Ulrik Rasmussen
bruger siden
12-01-2006

23-04-2008 kl. 21:03

OK, du bryder dig ikke om Peugeot.
Prøv at regne ud, om det betaler sig at købe en dieselbil. At en udstødning kan holde 100000 km er da en fuldstændig irrelevant betragtning. Tror du, Toyota smider en skod-udstødning på benzinudgaven, og en højkvalitetsudstødning på dieseludgaven?
Diesel er billigere om sommeren end om vinteren, det er sandt. Men prisudviklingen på diesel har været sådan, at forskellen mellem diesel og benzin er blevet mindre gennem de seneste år.
I øvrigt er dieselbiler overordnet set dyrere at servicere end benzinbiler - i hvert fald ifølge mine erfaringer.
Så, Thomas Lauridsen, din argumentation er mangelfuld, og din udmelding om Muhammedtegninger hænger vel egentlig heller ikke sammen med noget. Så... hvad skal vi bruge dit indlæg til?

Jannik P

Jannik P
bruger siden
12-04-2005

18-05-2008 kl. 21:42

Corolla er et fint køretøj, køb en dieseludgave. Den kører til du skal pensioneres, men den er desværre nok så kedelig at du "dør af kedsomhed" inden du har rundet 10000 Km.