Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Ulrik Rasmussen
bruger siden
12-01-2006
20-04-2008 kl. 16:21
Ford Ka er ikke bilEN, hvis du går efter ny bil i billigste klasse. Konstruktionen er mildest talt gammel, sikkerheden er mangelfuld og brændstoføkonomien overgået af mange andre.
Trekløveret C1/107/Aygo er meget bedre målt på de parametre, du nævner, og hvis du vil have leveret med det samme, er Fiat Panda det naturlige valg.
God fornøjelse
Trekløveret C1/107/Aygo er meget bedre målt på de parametre, du nævner, og hvis du vil have leveret med det samme, er Fiat Panda det naturlige valg.
God fornøjelse
Ulrik Rasmussen
bruger siden
12-01-2006
21-04-2008 kl. 22:25
De 107/C1/Aygo'er du kan få fat i, er sjældent med ESP - demoer etc. Vær meget opmærksom på at få den detalje med - dels for din egen sikkerheds skyld - dels for gensalgsværdien.
Jeg er i øvrigt enig (det skrev jeg vel egentlig også ovenfor) - men vil lige kommentere på sikkerhedsafsnittet i Thomas' indlæg:
Aygo er testet med fire airbags - og hvis du kigger på filmene på youtube, vil du også se en noget mere mast KA end Aygo i testen.
Der ER altså sket meget, siden de begyndte at teste!
Jeg er i øvrigt enig (det skrev jeg vel egentlig også ovenfor) - men vil lige kommentere på sikkerhedsafsnittet i Thomas' indlæg:
Aygo er testet med fire airbags - og hvis du kigger på filmene på youtube, vil du også se en noget mere mast KA end Aygo i testen.
Der ER altså sket meget, siden de begyndte at teste!