Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Lars B.

Lars B.
bruger siden
06-01-2004

19-04-2008 kl. 22:34

Jeg ville kigge på Mondeo 2,0 benzin. Der er mange på markedet i øjeblikket, så der får du rigtig meget for pengene. Jeg har selv en Passat std. fra 2006. Tror godt du kan finde en til omkring kr. 300.000 hvis den har gået nogle km. Gå efter comfortline som min. Der får du meget bedre sæder og det udstyr du har brug for.

God jagt!

Lars B.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Ulrik Rasmussen

Ulrik Rasmussen
bruger siden
12-01-2006

19-04-2008 kl. 22:43

Hej René
De fleste børnefamilier er i stand til at fylde en stationcar op med børn og børneudstyr alene. Jeg vil derfor anbefale jer at vælge så stort som muligt - eventuelt MPV-agtigt. Inden oktober kommer den nye Berlingo på markedet, den bliver både rummelig, velkørende og prismæssigt indenfor rammerne.
En anden mulighed er måske en lille hundetrailer - ligesom dem Politiet anvender?
A4, V50 og SW er ikke rummelige stacioncars. Det er 6 vel egentlig heller ikke - men Mondeo er, og Vectra endnu mere. Vectra kan du oven i købet hente dig en gedigen rabat på netop nu - hvis du køber en ny - idet de snart udgår.
Men - igen - babyer kræver plads i bilen, og specielt når de kommer i kuld!
Tillykke, og lykke til også med bil-valget

MVH Ulrik

Jeppe Friberg

Jeppe Friberg
bruger siden
06-01-2004

20-04-2008 kl. 11:23

Som landet ligger lige nu, ville jeg sige Mondeo, Vectra, Avensis alt efter smag og behag. Det er alle fine biler

Samtidig vil jeg foreslå, at i kigger lidt på C4 Grand Picasso og Berlingoen der bliver lanceret til sommer - Det er også rare biler at køre i.

Så skal i tænke over afstanden fra bagsæde til forsæde - Jeg er 186 og min datter på 2½ kan lige akkurat sidde bag mig i hvileposition i en Mondeo 2004.