Bilbasen Forum
Indlæg slettet
Klaus Lodberg
bruger siden
11-09-2003
08-04-2008 kl. 21:14
Først og fremmest vil jeg anbefale dig at have fuldt overblik over, hvad disse biler koster i forsikring med din forholdsvis lave alder.
Derefter, så vil jeg klart anbefale dig, at købe en BMW 530d (altså diesel-modellen). I forhold til Mercedes´en, bevares en MB er da stilet, så kører en BMW bare bedre og passer umiddelbart noget bedre til en mand på din alder. Mercedes er lidt mere en "gammelmandsbil" og så risikerer du også at blive forvekslet med en taxa, når du cruiser igennem byen :-)
Held og lykke med at finde drømmebilen!
Mvh
Klaus
Kasper Stevn
bruger siden
26-06-2003
09-04-2008 kl. 15:13
Normalt vil ETU forsikring ikke forsikre biler med mere end 110 HK til folk under 25 år, men jeg skal ikke kunne sige om du har fået lavet en speciel aftale :-)
Profil slettet
28-07-2008 kl. 17:37
23 år og bil til 500 ? Har du vundet i lotto eller arvet farmor?
Såfremt der mod forventning ikke er tale om et luftkastel ville jeg også klart vælge en Beemer.
Vores familie i Sverige har en 525i stationcar fra 2006 og det er en fornøjelse at få en tur hver gang.
Mvh
Vibeke
Jacob Dorner
bruger siden
16-01-2008
28-07-2008 kl. 21:44
Hvis du af en eller anden årsag stadig tænker samme tanker Andreas, så ville jeg gå efter mercedesen. Jeg har kørt begge biler dog i dieselversioner... Der er efter min mening stor kvalitetsmæssigt forskel indvendigt og computeren er utroligt meget nemmere at betjene i mercedes (bare spørg Jeremy Clarkson ;-), men selvfølgelig har BMW'en en imagemæssig fordel med din alder...
Mange varme hilsner Jacob
Sidst rettet: 28/7-08
Profil slettet
29-07-2008 kl. 15:07
Går ud fra at du taler om MB W211, eren. Klart at anbefale. Lyt til dig selv..
Kør en tur i begge, så vil din kørestil og behov for komfort vælge for dig.
Jeg har prøvet begge og køremæssigt, design og teknik fik mig til at vælge Mercedes.
Ja der er mange som Taxa mon fordi at den egner sig bedre end BMW og holder til mere.. Billigere i drift og jeg kunne blive ved..
Held og lykke!
CFA
Profil slettet
19-01-2009 kl. 09:32
Hvad er det da for noget fordrukken sludder du her bilder folk ind,
jeg har selv haft flere BMW'er, og jeg foretrækker til en hver tid en MB.
Og hvis du ikke kan se forskel på en MB med ug uden taxi skilt skulle du måske tage en genstand mindre næste gang du går ud.
Men når du nu lige er inde om taxi, så tænk på at der nok er en grund til at de køre MB, De koster ikke det "blege" at holde kørende :-)
jeg må dog give dig ret i at sansynligheden for atAndreas kan betale sig fra forsikringen er ikke ret stor, forsikringspræmien betales jo efter bilen NYpris ikke handelsværdi..