Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Ulrik Rasmussen
bruger siden
12-01-2006
07-04-2008 kl. 21:24
Gå på biblioteket, og læs det seneste nummer af FDM's medlemsblad. Det handler om bilkøb for 18-årige, hvilket vel med forholdsvis lille behændighed kan oversættes til førstegangsbilkøbere...
Deres særdeles velunderbyggede påstand er - i korte træk - at det betaler sig at købe en ny bil incl. billig forsikring, idet de faste udgifter til en ny bil er lig med eller mindre end udgifterne til en ældre brugt - med dyr forsikring, større vedligeholdeleseudgifter, højere forbrug etc. Nåja, og så selvfølgelig ringere sikkerhed og mindre luftforurening.
Se: Fiat Panda, Citroën C1, Peugeot 107, Toyota Aygo.
Se ikke: Kia Picanto, Chevrolet Matiz, Suzuki.
MVH Ulrik
Deres særdeles velunderbyggede påstand er - i korte træk - at det betaler sig at købe en ny bil incl. billig forsikring, idet de faste udgifter til en ny bil er lig med eller mindre end udgifterne til en ældre brugt - med dyr forsikring, større vedligeholdeleseudgifter, højere forbrug etc. Nåja, og så selvfølgelig ringere sikkerhed og mindre luftforurening.
Se: Fiat Panda, Citroën C1, Peugeot 107, Toyota Aygo.
Se ikke: Kia Picanto, Chevrolet Matiz, Suzuki.
MVH Ulrik
Profil slettet
08-04-2008 kl. 16:51
Meld dig ind i FDM, og drag nytte af deres mange gode tilbud.
Ring og få en snak med en tekninker fra FDM, og denne vil kunne guide dig forbi de modeller der typisk er fejl på, og endelig få lavet en FDM test af den bil du falder for. Kig på hvor mange stjerner bilen har i crash-test (min vurdering er at biler med mindre end 4 stjerner bliver svære at sælge om nogle år).
Mvh
Karsten
Ring og få en snak med en tekninker fra FDM, og denne vil kunne guide dig forbi de modeller der typisk er fejl på, og endelig få lavet en FDM test af den bil du falder for. Kig på hvor mange stjerner bilen har i crash-test (min vurdering er at biler med mindre end 4 stjerner bliver svære at sælge om nogle år).
Mvh
Karsten
Profil slettet
08-04-2008 kl. 16:52
Nå ja, det skal lige siges: Jeg er ikke sælger ved FDM, jeg synes bare at de gør noget godt arbejde.