Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Søren Hansen

Søren Hansen
bruger siden
06-01-2004

01-04-2008 kl. 09:56

Nu skal jeg selvfølgelig ikke generalisere alt for meget, men ofte er det vigtigste for en kvinde i den alder, at biler en letkørt, overskuelig og let at komme ind i og ud af.
I må derfor nok rundt og prøve nogle forskellige biler.

Suzuki kunne være en mulighed, men kør også forbi Fiat.
Din mor kunne da være en lidt for sej dame, hvis hun købte en fin lille Fiat 500.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Ulrik Rasmussen

Ulrik Rasmussen
bruger siden
12-01-2006

01-04-2008 kl. 23:37

Ford Fusion er et oplagt alternativ. Forholdsvis billig, ganske velkørende uden at vække rallyvilddyret frem, og gode adgangsforhold til sæderne. Liana skulle være en ultra-solid bil - men bare fordi, man er i starten af tresserne, er livet da ikke forbi?
Endelig er der Citroen C3. Med modellens modne alder, er børnesygdommene vel ovre. Til gengæld trænger de kroniske sygdomme sig måske på?
Splash, som nævnes, ser spændende ud. Men Swift har ikke de bedste værkstedsstatistikker - har jeg læst på dette forum, skrevet af en Suzuki-mekaniker - mon Splash er bedre? I hvert fald er det altid godt at få de første opdateringer med på en helt ny bilmodel - vente et års tid, til justeringerne er foretaget.
Ergo - i mine øjne - prøv at undersøge, om Fusion er en mulighed!

MVH Ulrik

Profil slettet

Profil slettet

02-04-2008 kl. 13:07

Ud over at prøve en vild tur i Ronnie Bremers Ford Mustang (hehe..) på bilmessen i Bella Centret, så jeg bl.a. også lidt på Ford Fusion (går og pønser på en fremtidig bil nr. 2 med god indstigningshøjde).
Den er altså rigtig fin - jeg kan sidde bag mig selv (195 cm - det er ikke mange biler det kan lade sig gøre i, slet ikke små biler), og bagagerummet er faktisk ret stort og uden læssekant.
Og så skulle den også være ret fejlfri og stabil. Se fx. dette link:
http://www.bilbasen.dk/NewsTestsGuides/ViewNews.aspx?NewsID=22836

Sidst rettet: 2/4-08