Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Søren Hansen
bruger siden
06-01-2004
26-03-2008 kl. 10:34
Lige for tiden skal du prutte som en sindsyg.
Forhandlerne er sultne, og vil meget gerne af med nogle biler.
Hvor meget du kan forvente at få, kan man ikke sige.
Det kommer jo meget an på, om prisen på kr. 200.000,- allerede er en fair pris, eller om forhandleren har en del at give af.
Tjek hvad tilsvarende biler koster her på bilbasen, og brug evt. prisen på en tilsvarende bil til at presse din forhandler.
Forhandlerne er sultne, og vil meget gerne af med nogle biler.
Hvor meget du kan forvente at få, kan man ikke sige.
Det kommer jo meget an på, om prisen på kr. 200.000,- allerede er en fair pris, eller om forhandleren har en del at give af.
Tjek hvad tilsvarende biler koster her på bilbasen, og brug evt. prisen på en tilsvarende bil til at presse din forhandler.
Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004
26-03-2008 kl. 10:41
at jeg er rasende enig med Søren...
Men om der nogle andre gode metoder, ved jeg ikke lige... Der er jo nogle mennesker der kan sælge sand i sahara... det hjælper.
Men det kommer jo også lidt an på dig som køber og sælgeren. De er jo vant til den slags prutterier....
Men om der nogle andre gode metoder, ved jeg ikke lige... Der er jo nogle mennesker der kan sælge sand i sahara... det hjælper.
Men det kommer jo også lidt an på dig som køber og sælgeren. De er jo vant til den slags prutterier....
Profil slettet
26-03-2008 kl. 10:52
Den bedste grundregel for gode rabatter er en god positiv tone i hele processen, alene det at sælger føler sig respekteret og lyttet til, giver normalt en god oplevelse også økonomisk.
Tal med andre, som du selv vil tiltales - vis respekt, du får respekt.
Lad vær at opfør dig som en forkælet unge - jeg vil have rabat eller lign. udtalelser, dem gider sælgerne ikke at bruge 2 minutter på.
God fornøjelse med oplevelsen.
Tal med andre, som du selv vil tiltales - vis respekt, du får respekt.
Lad vær at opfør dig som en forkælet unge - jeg vil have rabat eller lign. udtalelser, dem gider sælgerne ikke at bruge 2 minutter på.
God fornøjelse med oplevelsen.