Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Jeppe Friberg

Jeppe Friberg
bruger siden
06-01-2004

23-03-2008 kl. 18:26

Ned, men teknisk er det en meget bedre bil, og den er et rigtig godt brugtkøb

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Ulrik Rasmussen

Ulrik Rasmussen
bruger siden
12-01-2006

23-03-2008 kl. 21:50

Jeg benytter hver en lejlighed til at anbefale Nissan Primera - specielt i forhold til franske biler, som jeg efter 6-8 eksemplarer er blevet noget træt af.
Men - ligesåmeget anbefaler jeg at man prøver biler godt og grundigt inden køb - og så vælger den, man bedst synes om. Man kommer immervæk til at tilbringe mange timer i sin bil...
Bid surt - og afsted på prøvetur. Bilkøb er alt for vigtigt til at lade bilbasenørder afgøre...

Ulrik Rasmussen

Ulrik Rasmussen
bruger siden
12-01-2006

24-03-2008 kl. 08:24

Ned. Primera er jo en traditionel bil i modsætning til de to andre MPV-lignende mellemklassebiler. Men det er jo ikke sådan, at man skal krølle sig fuldstændig sammen for at køre i den...

Profil slettet

Profil slettet

27-03-2008 kl. 20:42

Hej Lars Bo. Vi har en Nissan Visia st.car og en Huyndai coupe, og der skal det siges at være en himmel til forskel, i Nissan, der sætter vi os ind i bilen, Huyndai, tjaa, der skal vi kravle ned, og mif med dårlig ryg, så ved du selv hvordan det kan være, bare det at skal ud af bilen, der skal man åbne døren, siden vælte ud til venstre og nærmest kravle ud af bilen for at kunne rejse sig i sin fulde højde, nææh du, du skal have dig en bil du sætter dig ind i, og der kan jeg kun anbefale Nissan Primera, du kan jo selv vælge st.car eller hatchback, de er lige høje, lige gode køre egenskaber om der er mange eller få i bilen, gennemsnit 8,6L/100 km. er jo ikke så ringe endda, siger een som har 30 års erfaring som rejse montør med mange fabrikater af biler bag sig, god fornøjelse.