Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

19-03-2008 kl. 09:32

ja carina´en er større på alle punkter som corolla, men i stedet for en Carina E så prøv at kigge på dens afløser Avensis fra 97-99 de er ved at være billige og der er mere udstyr i sådan en som i en Carina.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Martin Sønderskov Nielsen

Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004

19-03-2008 kl. 13:53

Jeps der er MEGET mere plads i Carina E fremfor Corolla.
Den er selvfølgelig også en væsentligt større bil end en Corolla.
Som eks er jeg 185 cm og jeg kunne sagtens være der på bagsædet i en Carina, selv om jeg havde sat forsædet til rette for mig. Det kan jeg ikke i en Corolla.

Bagagerummet i en Carina er også kæmpestort.

MHT forsikring kan forskellen da ikke være så stor, med mindre du ikke er elitebilist. Jeg havde en 2,0 Carina E. og den skulle vi betale 5900 om året i forsikring. En 1,6 må så jo være lidt billigere

Profil slettet

Profil slettet

23-03-2008 kl. 11:38

Svar Corolla VS Carina E

Med hensyn til motorstørrelse / Forsikring, så vil jeg råde dig til at købe en 1,8 L. Den er økonomisk ca. 16 km. pr liter samtidigt med at du sparer på Grøn ejerafgift samt forsikring i forhold til både 1,6 og 2,0 modellen. Den er kanon økonomisk og driftsikker. Skiftede selv fra Corolla til Carina E 1,8 Glx pga. familieforøgelse. Så en varm anbefaling herfra. Sørg for at den er undervognsbehandlet og så er du godt kørende. De venligste hilsner herfra.

Jens A

Jens A
bruger siden
06-01-2004

24-03-2008 kl. 08:48

hvis det er plads så er en 4-dørs ikke optimal. Hvad med en st.car?
http://www.bilbasen.dk/brugt-bil/privat/Toyota-Corolla-1,3-5d.-GLS-st.car_ID241863.htm