Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

17-03-2008 kl. 18:34

Tillykke med kortet. Jeg arbejder som Falck redder og et godt råd er at holde sig langt væk fra franske biler. Vi har en statistik som siger at 8 ud af 10 biler vi henter, som har problemer er franske. Jeg vil anbefale f.eks en opel corsa 1,4 swing, det er en god og billig bil, som køre rigtig godt og du kan købe reservedele i tyskland til INGEN penge. Håber du kan bruge mit råd til noget. Hilsen Klaus

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

17-03-2008 kl. 21:59

Hej Bianca
Det med Corsaen kan jeg kun tilslutte mig, hvis det må være noget dyrere er der også Skoda fabia. Men den koster nok omkring 60000, men er så også væsentlig nyere.Sidst rettet: 17/3-08Sidst rettet: 17/3-08

Sidst rettet: 17/3-08

Profil slettet

Profil slettet

17-03-2008 kl. 22:05

Hej bianca har haft mange forskellige biler her de 2 første år efter at jeg har fået kørekort men vil anbefale at købe japansk som første bil da det er det mest solide.. Der tænker jeg F.eks på Mazda 323 eller toyota corolla eller evt en tysk vw golf 2 de er også meget solide derimod vil jeg ikke anbefale golf 3 da det ruster mere og går mere i stykker

Christian Hansen

Christian Hansen
bruger siden
20-07-2005

18-03-2008 kl. 01:33

jeg kan kun tilslutte mig Corolla og 323 F eller Hyundai Accent (hvis du vil ha en lidt nyere bil) men find der har fuld servicebog, som er undervognsbehandlet fra ny og nogle gange derefter, med et rimelig lavt km tal, med få ejere og som er rustfri

Profil slettet

Profil slettet

18-03-2008 kl. 13:54

Ja du har ret skoda er har samme kvalitet som vw fordi det stort set er samme biler så jatjekkisk bygget med tysk kvalitet

Profil slettet

Profil slettet

18-03-2008 kl. 16:59

Hej Bianca

GLEM alt om de tumper som prøver at sælge deres lorte biler, jeg er sgu træt af jer!

Hvad med at sætte jeres bil til salg og adskel tingene engang ?