Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

17-03-2008 kl. 14:23

Andre muligheder med 3 enkeltsæder bagi:
Peugeot 307 SW
Citroen Xsara Picasso
VW Touran

Tjek evt også Mazda Premacy, Honda Stream (og så er der sikkert nogen jeg har glemt)

Vh Anders

....men den er nu ikke dum, sådan en postbil....

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

17-03-2008 kl. 22:30

Toyota Corolla Verso (den gamle model) fås også inden for budgettet.. og så er der som jon skriver fiat multipla (ryger nok også tit i kategorien "biler min kone aldrig i livet får proppet mig ind i med mindre bedemændene begynder at bruge dem som rustvogn" - sammen med berlingo/partner/renault kangoo/fiat doblo)

Profil slettet

Profil slettet

20-03-2008 kl. 08:39

Peugeot 307SW. super fleksibel 5 løse stole kan kombineres som man vil. utrolig dejligt

Andreas Damm

Andreas Damm
bruger siden
29-03-2007

20-03-2008 kl. 12:41

Hey Brian

Jeg synes en opel lyder til at være et rigtig godt svar i din stiuration en Opel Zafira kunne også være en rigtig god ide min bror og svigerinde havde planer om at køde en Zafira men havde ikke en samme økonomi som dig faktisk endnu mindre faktisk så de købte en berlingo den køre også udemærket jeg havde lånt den i går på en strækning på ca 100 km og det gik udemærket men havde de haft flere penge så er det helt sikkert at det var en Zafira jeg havde lånt i går mvh Andreas Damm

Profil slettet

Profil slettet

22-03-2008 kl. 12:03

Du skal have en bil med 7 sæder hvis du har tre børn. Jeg taler af erfaring (har også tre børn, dog mellem 1 og 6 år) og skal du have en legekammerat eller to med så er 7 sæder det eneste rigtige.
Jeg syntes desværre også den type biler er dyre så mit valg var, at se stort på opsparing m.v. og så lease en bil gennem www.fleggaardleasing.dk. Du sparer ikke noget op i din bil men får mulighed for, at køre i den bil du egentlig bedst kunne tænke dig til en rimelig pris. En VW Touran f.eks. kan fås for godt 4.000,- kr/md.

Jens Pallesen

Jens Pallesen
bruger siden
18-05-2007

01-04-2008 kl. 12:18

Du skal have en 307 SW der er 5 seperate sæder samt man kan sætte 2 stk. ekstra sæder ind, der er endvidere fabriksmonterede seler for de 2 ekstra stole. Så har man lige pludselig plads til 7 pers.