Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

04-03-2008 kl. 22:23

Jeg har SLET ikke personlige erfaringer i biler i det prislag, men jeg tillader mig at komme med et par alternativer. Bare som inspiration.

Audi A6 quattro (evt allroad) 4,2 fsi

Chrysler 300C touring 5,7 hemi (eller srt8, hvis det skal være endnu mindre fornuftigt - og der følger sikkert et kæmpe værditab med som standardudstyr i begge versioner, men den ser FED ud)

Held og lykke med bilkøbet!

Bare det var mig, der havde råd til sådan en.... golden retriever, altså ;-)

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Jacob Dorner

Jacob Dorner
bruger siden
16-01-2008

05-03-2008 kl. 08:41

mmm dejlige biler...
Jeg har selv kørt en del i dem, bare i 535d og E400 CDI, ja du gætter rigtigt, har har været taxachauffør engang :-)
Begge er fantastiske biler, og de har deres charme på hver deres måde. Der er noget mere ungdommeligt aggresivt over BMW'en og dens køreegenskaber, hvor mercedesen er lidt mere "direktør vogn" og "fornuftig", nogen ville mene kedelig, men jeg synes nu den er fantastisk, i hvert fald at køre. Men er der ikke noget med at mercedes kommer med en ny E-klasse om ca et år (det mener jeg at have hørt), det kan du jo tage med i dine overvejelser som trækkende "væk" fra Mercedes.
Svært valg - fremragende biler - umiddelbart er det eneste jeg vil fremhæve at infocentret i BMW kan virke lidt uoverskueligt.

Som Anders siger.... sådan en golden retriver ville jeg også gerne have i bagagerummet ;-)

God fornøjelse

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg