Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Simon Reinhard svane pein brannet

Simon Reinhard svane pein brannet
bruger siden
07-04-2006

02-03-2008 kl. 12:59

Jeg kører selv jeep grand cherokee 4,7 V8.Alt i alt en pragtfuld bil med et godt kraft overskud,køres den pænt går den omkring 9 km/l.jeg får min serviceret hos en lokal mekaniker,og syntes bestemt ikke det er dyrt. der er alt i luksus hvis du vælger en Limited..læder a/c, aut gear,etc,etc.

du skal være opmærksom på gearkassen om den skifter fint og blødt, eller om det hakker i hele bilen.

Opel vil jeg helst ikke udtale mig om,men har haft en engang,mere er der ikke at sige om opel;-)
Et andet godt bud kunne være en Pajero D-i-d 3,2,der får du også meget bil for ca 130K På gule plader¨...

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

04-03-2008 kl. 15:24

Hej. Har været ejer begge 2. HELT KLART Jeep. Opel frontera fra år 1998 med 2,2i motor kører ca de samme km/l. Dele til opel'en er ikke billige da bilen oprindeligt ikke var til det danske marked. Motoren er samme som personbilerne så disse dele er til normale priser. Jeep derimod er generalt osse dyre men det er ligesom om at det er det værd, kontra luxus, comfort og køreglæde. Forvent ikke meget over 7,5 Km/l i nogen af dem. Vælger du Jeep så tag 4,7 frem for 4,0., da km/L er det samme med momentet er meget bedre. Tjek lejer, nav og bremser på Jeep'en (leje koster 2350,- stk.) Held og lykke.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg