Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Ejner Skræddergaard
bruger siden
08-07-2003
27-02-2008 kl. 08:08
Jeg villle købe en fabriksny KIA Picanto eller Fiat Gr. Punto. Meget fornuftig finansiering, ejerafgift, forsikring og ingen vedligeholdelse.
Søren Hansen
bruger siden
06-01-2004
27-02-2008 kl. 09:54
Hej Mickey.
Prøv at tage for Mitsubishi.
De kan tilbyde dig en Colt med både billig forsikring og god financering.
Colt er et godt valg, da den fra ny er proppet med udstyr - f.eks. er alufælge, MP3-anlæg, tonene ruder m.m. standard.
Jeg tror, at det er et af de bedste tilbud til en ung fyr som dig.
Prøv at tage for Mitsubishi.
De kan tilbyde dig en Colt med både billig forsikring og god financering.
Colt er et godt valg, da den fra ny er proppet med udstyr - f.eks. er alufælge, MP3-anlæg, tonene ruder m.m. standard.
Jeg tror, at det er et af de bedste tilbud til en ung fyr som dig.
Profil slettet
13-04-2008 kl. 08:08
Hej Mickey
Jeg må tilslutte mig alle der siger 240, de er billige at anskaffe og billige i
reservedele. Og så sidder du og tænker at volvo er jo en MORFARBIL, men der er det specielle ved volvo 240 serien at de er godkent til 200 hk
og at volvo danmark gerne skriver for en tuning hvis du bygger med volvodele, så en volvo med go´daw i er nok i din prisklasse både indkøb og forsikring. Chek "240 siden" ud, der er en masse hjælpsomme volvo-folk med tips og triks. Bl.a. en med de særlige tun-regler. har altid selv haft gamle biler men ingen så billige og stabile som "Volmer" når jeg ved årets slutning lægger sammen og gør op hvad den har kostet at køre X antal km. Skal til sidst tilføje TJEK BUNDEN for rust før køb, og jeg er nødt til at gentage TJEK BUNDEN.
Held og lykke, det er en stor dag.
Jeg må tilslutte mig alle der siger 240, de er billige at anskaffe og billige i
reservedele. Og så sidder du og tænker at volvo er jo en MORFARBIL, men der er det specielle ved volvo 240 serien at de er godkent til 200 hk
og at volvo danmark gerne skriver for en tuning hvis du bygger med volvodele, så en volvo med go´daw i er nok i din prisklasse både indkøb og forsikring. Chek "240 siden" ud, der er en masse hjælpsomme volvo-folk med tips og triks. Bl.a. en med de særlige tun-regler. har altid selv haft gamle biler men ingen så billige og stabile som "Volmer" når jeg ved årets slutning lægger sammen og gør op hvad den har kostet at køre X antal km. Skal til sidst tilføje TJEK BUNDEN for rust før køb, og jeg er nødt til at gentage TJEK BUNDEN.
Held og lykke, det er en stor dag.