Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Ulrik Rasmussen
bruger siden
12-01-2006
20-02-2008 kl. 21:28
Altså - der er folk på dette forum, der er så fanatiske i deres positive holdninger til Toyota, at jeg skal passe på ikke at gå i den anden grøft.
Der er jo det, med Toyotaer, at de er dyre i indkøb, men holder prisen godt, og ligeledes har en forbilledlig kvalitet.
Så ja - der er alternativer til prisen; koreanske og franske og en enkelt italiensk. Men - netop med tanke på kvalitet og gensalgsværdi - det er altså lidt svært at komme uden om Corolla Verso.
....
Det skulle da lige være Mazda 5 - som hvad kvalitet angår er på linie med Toyotaen?
Der er jo det, med Toyotaer, at de er dyre i indkøb, men holder prisen godt, og ligeledes har en forbilledlig kvalitet.
Så ja - der er alternativer til prisen; koreanske og franske og en enkelt italiensk. Men - netop med tanke på kvalitet og gensalgsværdi - det er altså lidt svært at komme uden om Corolla Verso.
....
Det skulle da lige være Mazda 5 - som hvad kvalitet angår er på linie med Toyotaen?
Profil slettet
21-02-2008 kl. 09:38
En opel Zafira kunne også være et glimrende alternativ god driftsikker bil
Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004
21-02-2008 kl. 10:07
OPel Zafira
VW Touran
Mazda 5
Ford Focus C-max
Citroén C4 picasso
Seat Altea / Altea XL (i kan få en spritny Altea XL 1,8 TFSI for ca 305 k)
Honda FR-V
Corolla Verso er altså heller ikke noget dårligt valg vil jeg lige sige. God driftsikker vogn. Ganske nice at kigge på. Og holder prisen pænt.
VW Touran
Mazda 5
Ford Focus C-max
Citroén C4 picasso
Seat Altea / Altea XL (i kan få en spritny Altea XL 1,8 TFSI for ca 305 k)
Honda FR-V
Corolla Verso er altså heller ikke noget dårligt valg vil jeg lige sige. God driftsikker vogn. Ganske nice at kigge på. Og holder prisen pænt.