Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Thomas Dahl

Thomas Dahl
bruger siden
06-01-2004

14-02-2008 kl. 13:57

Husk nu lige at tage alle 3 børn OG deres autostole med i byen, når du skal prøve bilen. Lancer st.car. er en bette skøjte, både i kabine og bagagerum, i forhold til fx. Kia cee'd SW eller Peugeot 307. Disse er godt nok knapt så billige i forsikring, men tilbyder dog fornuftigt prissatte "mærke"-forsikringer.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Søren Hansen

Søren Hansen
bruger siden
06-01-2004

14-02-2008 kl. 15:13

Helt enig med Th D.
Lancer sælger ikke godt, og det er med god grund.
Den kan simpelthen ikke klare sig overfor konkurrenterne i en direkte sammenligning - den billige forsikring kan ikke opveje dette.
Jeg ville lede efter en anden bil.

Profil slettet

Profil slettet

14-02-2008 kl. 18:25

Jeg er ikke enig !!

Bilbudgettets loft er ikke til at komme uden om når vi snakker både rummelig bil, der samtidig skal være ny til max. 200000 kr.

Selvfølgelig findes der langt større biler som passer perfekt til jeres familie-størrelse : Citroen C5 StCar eller Ford Mondeo StCar, men så bliver det jo med den kompromis at I skal handle brugt med tilsvarende dyrere forsikring :?!

Jeg har haft flere mitsubishi`er - dog ikke Lancer - og har været imponeret over kvalitet i forhold til penge.
Den nye Lancer har jeg ikke kørt i, men jeg sad i en St.Car hos en Mitsubishi forhandler i Flensburg, mens min egen Carisma blev serviceret, og Lancer`en var VIRKELIG fed at sidde i !!!

Per Rasmussen