Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Profil slettet
13-02-2008 kl. 18:21
Der findes masser. En hurtig brainstorm... Toyota Yaris, Nissan Micra, Peugeot 206, Peugeot 107/Citroen C1/Toyota Aygo, Kia Picanto, Fiat Panda, Hyundai Getz... og så alle dem jeg har glemt.
Men hvad er dit budget?
Jeg ville selv vælge en hvilken som helst af de ovenstående frem for en Alto.
Vh Anders
Men hvad er dit budget?
Jeg ville selv vælge en hvilken som helst af de ovenstående frem for en Alto.
Vh Anders
Profil slettet
14-02-2008 kl. 21:18
hvad med en getz diesel. jeg har en til salg som kun har gået 30000 km.
den har været på autoiseret værksted for hver 7500 km og få lavet service. kører kanon godt. jeg er meget glad ved den. men jeg skal til grønland på næste fredag så vil gerne have den solgt inden...
den har været på autoiseret værksted for hver 7500 km og få lavet service. kører kanon godt. jeg er meget glad ved den. men jeg skal til grønland på næste fredag så vil gerne have den solgt inden...
Profil slettet
Profil slettet
14-02-2008 kl. 22:50
Hej Anette
hvad med en Lupo L3?
Den kører 33 km. på literen og kan købes
for ca. 70 000 kr. hvis du vælger en sf de første modeller.
Den er med automat gear ,kører på diesel og hurtig i optræk.
Mvh. Ivan.
hvad med en Lupo L3?
Den kører 33 km. på literen og kan købes
for ca. 70 000 kr. hvis du vælger en sf de første modeller.
Den er med automat gear ,kører på diesel og hurtig i optræk.
Mvh. Ivan.
Profil slettet
15-02-2008 kl. 16:16
Hej Anette.
Køb Citroen C1 - Peugeot 107 eller Toyota Yago, de køre laaaaaaaaaaangt på literen, findes både i 3 og 5 døres model, også er det CULT... en rigtig "pige" bil.
Mvh
Lars Vestergaard.
Køb Citroen C1 - Peugeot 107 eller Toyota Yago, de køre laaaaaaaaaaangt på literen, findes både i 3 og 5 døres model, også er det CULT... en rigtig "pige" bil.
Mvh
Lars Vestergaard.
Profil slettet
15-02-2008 kl. 16:37
Den helt klart sjoveste bil i det segment du kigger i er da Fiat 500 og det er helt uden sammenligning den sjoveste bil af alle de små biler. Hvis jeg var dig, så ville jeg bestille sådan en, og det har jeg for øvrigt også gjort, så venter bare på den kommer hjem...