Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Jacob Dorner

Jacob Dorner
bruger siden
16-01-2008

09-02-2008 kl. 14:25

Hvad med en Golf IV tdi st.car. den går ca 20 km/l, dejlig at køre, plads til familien og inden for dit budget.
Ellers er et udemærket alternativ Octavia1 tdi st.car. more or less den samme bil bare billigere. Hvis du køber den i "tour" versionen har den ydermere også fartpilot hvilket efter min mening er et must når man kør så mange km som dig. Og samtidig masser af ekstra udstyr som kørecomputer osv. og den kan du få fra ca 170000 for en årgang 04 med et rimeligt kilometertal.
Husk du skal have tagræling på en stcar for at påmontere tagboks, så vælg en med det, så er der i hvert fald rigelig plads til familieferie.
Søg her på siden under udvidet søgning med kriterierne st.car. under type, årgang 2004 og frem, max pris 220000, brændstof diesel, og sæt flueben i aricon/klima, så kommer der mange hits når du laver søgningen på skoda octavia og VW golf.

håber det hjælper
god jagt
Jacob

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Jannik P

Jannik P
bruger siden
12-04-2005

10-02-2008 kl. 23:39

Køb dig en lille pendlerbil, flyv på ferie, og lej en ordentlig bil på det sted du kommer frem til ! naboen bliver ikke imponeret, men det gør din pengepung :-)

Ved det virker useriøst, men det kunne jeg jo også sige at en person der køber bil efter at den skal anvendes til ferie 2-3 gange årligt, er.. :-)

De krav du stiller kan en Fiat Panda opfylde...

Profil slettet

Profil slettet

11-02-2008 kl. 18:30

Jeg ville vælge den nye Skoda Fabia Combi,

Rigtig god plads i kabinen og pæn og moderne bil. Måske er bagagerummet ikke det største, men tror alligevel at den er fin nok i det daglige. Og så kan man jo leje en tagboks til ferien, som du selv nævner.

Lars.

Søren Hansen

Søren Hansen
bruger siden
06-01-2004

12-02-2008 kl. 10:57

Kia Cee'd SW Active 1,6 diesel.
Den koster godt nok 230.000 kr, men den giver utroligt meget bil for pengene.

Jannik P

Jannik P
bruger siden
12-04-2005

19-02-2008 kl. 15:42

Flyver jeg business class... At spilde sin dyrebare ferie i en bil er sgu da for åndsvagt. Jeg kan også godt lide at køre, men min ferie skal ikke bruges i en kø på en grim stinkende tysk motorvej bare fordi jeg ENDELIG har fået råd til et køretøj der kan køre over 180km/t men ikke kan komme til det fordi køen er 18 km lang... Jeg har personligt tilbagelagt mange lange ture i en Panda uden de store problemer også til dagligt. Har sågar pendlet 210 km dagligt i en gammel 899cc Cinquecento - så stop klynkeriet!

...og til 220000 får man alligevel ikke noget der har en væsntligt bedre komfort end Pandaen. Det er selvfølgelig hver sin smag....

Sidst rettet: 19/2-08