Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

09-02-2008 kl. 08:24

Hej Brian.
Nu kender jeg jo ikke din pengepung ? :)

Hvis du vil tænke økonomisk i forhold til dit kørselsbehov, så behov Fabia`en, med mindre du kan komme "godt af" med den.
Jeg mener ikke at TDI`erne holder prisen så godt mere - måske tager jeg fejl...

En Civic er nok mere et "valg med hjertet". Den er vist dyr i reservedele og du vil også opleve et højere brændstof-budget end hos Fabia`en.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Lars Olsen

Lars Olsen
bruger siden
09-01-2006

09-02-2008 kl. 08:43

Mener du selv at Ceed og i30 giver mere WOW effekt, jeg har kun prøvet Hyundai'en men den syntes jeg der var lidt vel "leverpostejs" bil over. Den nye Fabia er da langt flottere.

Per Mørch

Per Mørch
bruger siden
08-03-2005

09-02-2008 kl. 10:09

Hej Brian.
Jeg vil give Kenneth Hansen ret med hendyn til Honda, det er bare kvalitet. Du kan evt. spare lidt ved at købe en Diesel Honda i Tyskland, da de har haft dem længere dernede altså du kan finde en der er et-to år gammel med 20-30000 på klokken så kan du få prisen ned på 250000 kr. du kan også der finde Executive udgaver med alt muligt lækker udstyr. Jeg har kørt Honda siden 78 og synes bare det er det bedst, så køb dog den CIVIC.
Kig lige på www.mobile.de og se priser på Honda Ciciver diesel og bensin
Ps spørg blot mere hvis du vil
Med venlig hilsen
Per

Sidst rettet: 9/2-08

Per Mørch

Per Mørch
bruger siden
08-03-2005

09-02-2008 kl. 12:09

Ja brian, du kan finde en Civic fra 06 til ca. 14000 Euro, det er ca 105 t.kr så vil jeg tro afgiften er ca 150t.kr så kan du jo selv lægge sammen.
Jeg har ind ført nogle biler fra Tyskland, man kan spare og udvalget er større. Du kan checke SKAT s hjemmeside og finde afgiften på forhånd.
Mvh Per

Profil slettet

Profil slettet

15-03-2008 kl. 22:54

Hej. Valget burdte ikke være så svært. Er det hjernen der skal bestemme så skal du beholde Fabiaen,er det hjertet skal det nok være Hondaen, men hvis både hjerne og hjerte har noget at skal have sagt så skal du købe Octaviaen. nu skriver du selv om benzin, hvad med den nye Octavia 1,8 med 160 Hk. den skulle køre vildt godt, og rimelig økonomisk.

Søren Hansen

Søren Hansen
bruger siden
06-01-2004

16-03-2008 kl. 12:42

Blot en lille bemærkning.
Hyundai I30 st.car bliver præsenteret på Biler i Bella om 14 dage.
Måske du burde vente og se den, før du beslutter dig.