Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

06-02-2008 kl. 20:50

du skal være forberedt på at den bruger meget benzin. Du kommer nok til at køre omkring de 6 - 7 km/l !

ellers er der kun positivt fra min side..., udover at den self. kan være rusten i skærmkanter, klapper etc.

men alt er jo et spm. om prisen.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

13-02-2008 kl. 00:37

Jeg tilslutter mig helt Carsten Olesen`s udtalelse. det er en af de bedste biler der kører på vejene (har haft 50 biler på 31 år) Denne her har jeg haft i 5 år den har kørt 275000 , jeg har kørt de 145000 . Den har fået 1 vandpumpe , et par nye ABS sensorer , 1 nyt batteri og hjullejer, men ellers kun dæk ,bremser og service
Den årgang du omtaler findes med 2 forskellige vægtafgifte, 1375- og 1550 kg, og køb så en med masser af udstyr, for det er næsten samme pris. jeg kører 9,5 pr 100 km

Profil slettet

Profil slettet

13-02-2008 kl. 01:27

Køb - køb - køb den, har haft 2 af dem 1 sedan og 1 touring - model E39 er den bedste BMW til dato, og 193 hk i 528i så køre det bare... kører ok langt på literen når man tænker på hvad det er for en motor - kniber lidt med en campingvogn bagefter, men hvad - når du først har haft en E39, vil du ikke have andet.

Mvh
Lars Vestergaard.

Jan Lund

Jan Lund
bruger siden
06-08-2007

19-07-2008 kl. 16:41

Har selv købt en for et år siden, jeg har haft 11 biler og denne er helt klart den bedste, køre rigtig godt, støjsvag og der er termoruder i min 528i steptronic. Jeg har fået lavet lidt rust i bagklap og sat ny køler i, skiftet begge fjedrer og støddæmpere bag, men den er jo heller ikke helt ny længere. Kan klart anbefales