Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

jesper fabrin

jesper fabrin
bruger siden
06-01-2004

03-02-2008 kl. 11:24

hej conni - vi har 2 par venner der har købt Trajet indenfor de seneste 2 år. Det ene par købte en brugt "gl." model, de andre en fabriksny. Begge er meget begejstrede, ingen problemer, fine servicepriser, god garanti (3 år m. ubegrænset km) og så fin komfort og god plads. Trajet har også noget bedre ry mht. kollision- og driftsikkerhed end f.eks Kia Carnival. Vi havde selv brug for en lidt mindre og valgte Hyundai Matrix. Den kører også bare problemfrit, så kun gode erfaringer med Hyundai. Held og lykke med købet. PS: med Jeres kørselsbehov gør det nok ikke den store forskel mht. bensin-/ diesel når det endelige regnestykke skal gøres op på længere sigt... Ellers er der jo også Opel Zafira og Toyota Corolla VERSO.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Kurt Preben Thomsen

Kurt Preben Thomsen
bruger siden
10-02-2004

08-02-2008 kl. 15:49

Du spørger om Hyundai Trajet er kvalitet. Jeg kan bekræfte AT DET ER DET,en rigtig god bil til pengene,har haft Trajet siden 2002,først en gulpladebil som jeg kørte 80000 km i,og nu en med 7 sæder som har kørt 95000 km,begge diesel,de har begge kørt helt uden problemer,kun alm. service.
Motoren kan sagtens overleve korte ture,det var diesel i gamle dage der havde problemer med det,allerede efter 5-6 km er motoren driftvarm.
Selv om du kun kører 12000 km om året ville jeg nok vælge diesel,da jeg har hørt at 2,0 benzin er lidt for sløv,det er jo en ret stor bil.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg