Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

31-01-2008 kl. 21:07

Hej Michael.
Vi har et par gange fået lavet service hos Mitsubishi i Flensburg på en Carisma fra 99.
Jeg synes at værkstedet og servicen er god og kompetent. Man føler at det er et værksted med styr på det.
Jeg er dog lidt skuffet over prisniveau`et, da de beregner 60 euro pr. værkstedstime ( det er samme pris som hos Automester i DK ). Måske er der sparet noget på reservedele ?
Hvis du har fået en pris hvor du sparer 1000 kr. så er der vel ikke noget at betænke sig på.
Garanti`en skal iflg. de nye regler gælde uanset om du bruger Automester, aut. mitsubishi værksted eller Kalle Knaldfis`knallerværksted - blot skal værkstedet udføre service eftersyn efter forskrifterne. Og der må et Aut. mitsubishi værksted i Flensburg naturligvis tælle med.
Per Rasmussen

Sidst rettet: 31/1-08

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Jannik P

Jannik P
bruger siden
12-04-2005

31-01-2008 kl. 21:17

Jeg har besvaret en del tråde omkring dette. Har altid fået en billigere pris i tyskland på min service.

Per: Du skal sammenligne pærer med pærer, et uautoriseret værksted i tyskland er også MEGET billigere end de autoriserede!

Profil slettet

Profil slettet

31-01-2008 kl. 21:22

...jeg overvejer blot for fremtiden om det kan svare sig at køre 400 km for mit vedkommende når jeg kan få samme timepris hos Automester. Jeg er godt klar over at Mitsubishi Flensburg benytter 100% originale reservedele hvilket Automester absolut ikke altid gør !

Hvis du kender et seriøst ikke autoristeret værksted i Flensburg hører jeg gerne om det :)

Per Rasmussen