Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Søren Hansen

Søren Hansen
bruger siden
06-01-2004

25-01-2008 kl. 20:05

Det er selvfølgelig en smagsag, hvad du bør vælge, men der er ikke mange biltests i øjeblikket i det prisleje, som ikke bliver vundet af den nye Mondeo.
Det er nok den største st.car på markedet, og samtidig en af de mest velkørende - uanset om du vælger en 2,0 TDCi eller en 2,5 benzin.
Hvis det skal være en normal st.car, ville jeg vælge den. Men der er selvfølgelig også mange alternativer til en traditionel st.car i form at diverse SUV'er og MPV'er.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Ejner Skræddergaard

Ejner Skræddergaard
bruger siden
08-07-2003

25-01-2008 kl. 21:34

Jeg ville ikke vælge nogle at de foreslåede, vælg en herrebil. frikørt Mercedes-Benz W211 st. car. Du kommer langt for 500t. Held og lykke med valget

Profil slettet

Profil slettet

25-01-2008 kl. 21:39

prøv at kigge på den nye Reanult Laguna, det er en super flot og sikker bil.
jeg ved intet om hvordan den kører, men Renault er kendt for at køre ret godt.

philip

Profil slettet

Profil slettet

25-01-2008 kl. 22:23

Jeg ville klart vælge en Audi A6 Avant TDI. Jeg har haft en del lækre biler og må sige at A6 Avant-ny model var den fedeste. Køb en 2005 2,7 TDI med lidt lækkert udstyr/MMI High/Xenon+Led/læder/til 500000..bedre fåes det ikke(skulle lige være 3,0 TDI)men ellers. Glem de gadekedelige og overalt kørende Avensis/mondeo/passat m.fl

Sidst rettet: 25/1-08

Profil slettet

Profil slettet

26-01-2008 kl. 09:53

Hvis det er Fords politik mht flåderabat du tænker på, så skal man også sørge for at få en solid rabat på en Toyota (de deler vist også rundhåndet ud til erhvervsbilisterne - synd for de private, der betaler fuld pris).
Vh Anders

Sidst rettet: 26/1-08