Bilbasen Forum
Indlæg slettet
Profil slettet
21-01-2008 kl. 22:32
Hvilke krav er der til bilen udover at den skal være billig???
Hvad med at uddybe din spørgsmål lidt i stedet for at folk skal gætte sig frem.
Ulrik Rasmussen
bruger siden
12-01-2006
21-01-2008 kl. 23:20
God fornøjelse - den emmer ikke af noget som helst sjovt, men er ekstremt hul, og det er vel det, du efterspørger!
Profil slettet
22-01-2008 kl. 18:15
Jeg er også lidt i tvivl om hvilken prisklasse vi bevæger os i. Men lad os prøve os frem :)
Da du skriver at i har 3 børn - alle små - så går jeg ud fra at i af og til skal have barnevogn/klapvogn med, skal lave store bilka-indkøb:), have kammerater med til/fra skole, fodbold, idræt, andre hobbies, store ferieoppakninger...
... og vi kan blive ved. Konklusion:
Det skal være en så stor bil som muligt indenfor et lille budget.
Jeg ville også umiddelbart pege på Partner/Berlingo/Kangoo som mulighed, selvom de absolut ikke er mine favoritter designmæssigt.
Du kan også finde en Citroen Xantia til billige penge. De har et meget bredt bagsæde og stort bagagerum .De er ikke så populære pga. luftafjedringen, men efter 1995 blev systemerne mere stabile. Find evt. en med garanti og FDM attest, så går det ikke helt gal.
En lidt dyrere, og langt mere kvalitetsmæssig god løsning, er Mitsubishi Space Star. Det er et kvalitetsprodukt, og findes i 1,4 liter udgave til rimelige penge - omend dyrere end de øvrige . 1,6/1,8`eren er ren creme de luxe - det valg vil I ikke fortryde hvis pengene rækker ...
Held og lykke med projektet
Per Rasmussen
Rasmus Harving
bruger siden
23-08-2007
23-01-2008 kl. 09:20
Jeg har lige sat min Xantia st. car til salg. Den er billig og meget pålidelig. Vi er også fem i familien, og har haft rigeligt med plads. Der er plads til tre store barnesæder bagi hvilket var mit krav da jeg købte den. Jeg har kørt mellem Århus og Herning i et år og det har været en fornøjelse i den bil. Det er en rigtig flyder, hydraulikken giver en svævende fornemmelse på vejen.
Jeg kan kun anbefale en Xantia, og min har bare været en positiv oplevelse :-)
Håber du kan bruge det
Mvh Rasmus
jesper fabrin
bruger siden
06-01-2004
03-02-2008 kl. 11:30
Profil slettet
10-02-2008 kl. 09:35
Personligt vil det være en Range Rover V8, hvor der er god plads.
Profil slettet
10-02-2008 kl. 09:39
Sidst rettet: 5/3-08