Bilbasen Forum
Abonner på forumtråd
Indlæg slettet
Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004
21-01-2008 kl. 17:34
Nej ikke lige umiddelbart er det et røverkøb. Der skal da nok blive solgt nogle af dem, men næppe så mange som OCtavia/Passat.
Man får mere for pengene i Octavia og en flottere/federe bil i Passat.
Så jeg tror ikke den bliver et hit herhjemme.
Man får mere for pengene i Octavia og en flottere/federe bil i Passat.
Så jeg tror ikke den bliver et hit herhjemme.
Profil slettet
21-01-2008 kl. 18:21
Skoda Octavia giver mere bil for pengene - men er man VW mand frister Golf'en måske mere.
Men...men. Den største konkurrent tror jeg er VW Passat. De fleste kan sagtens leve med de 105 HK i Passat'en - og kan samtidig nyde den større bils komfort og pladsforhold.
Jeg synes ikke helt man kan kalde Golf'en billig - men måske bare rimelig pris. Husk dog at den er produceret i Mexico og Passat'en i Tyskland. VW siger selv, at man ikke kan mærke forskel kvalitetsmæssigt - men jeg ved nok, hvad jeg ville foretrække.
Men...men. Den største konkurrent tror jeg er VW Passat. De fleste kan sagtens leve med de 105 HK i Passat'en - og kan samtidig nyde den større bils komfort og pladsforhold.
Jeg synes ikke helt man kan kalde Golf'en billig - men måske bare rimelig pris. Husk dog at den er produceret i Mexico og Passat'en i Tyskland. VW siger selv, at man ikke kan mærke forskel kvalitetsmæssigt - men jeg ved nok, hvad jeg ville foretrække.