Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

22-01-2008 kl. 15:04

Jeg ville kigge nærmere mazdaen, årets bil i dk...

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

22-01-2008 kl. 15:09

Klart en Kia Ceed 1,4 CVVT Motion.

Profil slettet

Profil slettet

22-01-2008 kl. 17:29

Nu er jeg tilfældigvis suzukimekaniker, og derfor er i min gode ret til ikke at anbefale swift... - Ja der kommer nemlig en dag hvor den skal sælges, og der tror jeg helt bestemt mazdaen holder prisen bedst... - Og det er dybt godnat at købe en swift nu. I det den faceliftede model kommer med ESP som standart til marts...

Jannik P

Jannik P
bruger siden
12-04-2005

24-01-2008 kl. 15:36

Kia ceed, der får du allermest - den er jo en klasse større.

Profil slettet

Profil slettet

24-01-2008 kl. 16:19

Hej Kenn.
Det er et rigtigt svært valg. Du vælger mellem 3 gode biler, og det er nok kun følelserne, og en smule sund fornuft der afgør valget.

For Suzuki`en taler efter min mening. God stærk motor, der er kanon sjov at køre. Den har også været året`s bil ( ?) så det er absolut et fornuftigt valg
For Mazda`en taler den bedste mekanik - ægte japansk kvalitet. Netop kåret til årets bil. Ny model der betyder at den er "aktuel" på brugtbilsmarkedet længe hvis du vil sælge igen.
For Kia`en taler klart garanti`en. Tænk på at du kan købe en bil, beholde den 4-5 år, og stadig sælge den til ny ejer med 2 års resterende fabriksgaranti. Det må da betyde at gensalgsværdien er høj så dit tab minimeres. Også robust bil, der har fået mange fans.

Imod mit eget princip ( det er jo dig der vælger bil og har allerede opstillet dine 3 valg ) vil jeg tilføje et fornuftigt alternativ.
Mitsubishi Colt 1,3 inside. Du får et kanongodt produkt i japansk kvalitet,
der tilmed kan fåes med super-god forsikringsordning hos Fair.
Bilen er sat meget ned i pris over de sidste 12-24 måneder på grund af den store konkurrence i feltet.
Mitsu `en vil være mit valg. !

Mvh og god jagt
Per Rasmussen

Profil slettet

Profil slettet

25-01-2008 kl. 17:05

Det sjove er jo netop at der er visse problemer som der stadig ikke er fundet en løsning, og så også kommer til at følge den nye model, da den er bygget af samme dele...

Profil slettet

Profil slettet

05-02-2008 kl. 13:21

Det er en meget dårlig ide, designet er rigtigt pænt på begge biler, men under det skulle de være ret ens. Så hvorfor ikke vælge den med 7 års garanti ?