Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Martin Sønderskov Nielsen

Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004

21-01-2008 kl. 17:52

Toyota Yaris... den lider af mekaniker-skræk og den kører bare derudad....

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Ulrik Rasmussen

Ulrik Rasmussen
bruger siden
12-01-2006

21-01-2008 kl. 23:02

Alto er ganske rigtigt fuldstændig forældet - og en Yaris bliver nemt for gammel i forhold til Fabiaen til samme pris.
Fabia er rigtig godt rustbeskyttet (modsat Alto), har en rigtig god sikkerhed (modsat Alto), holder prisen rigtig godt (modsat Alto) og er en meget solid bil.
Men - hvis du nu skyder 20.000 mere i puljen, kan du købe en sprit-ny Citroën C1/Peugeot 107/Toyota Aygo - som kører over 20 km/l, som har meget sikkerhedsudstyr, som er stabil qua den er ny, er billig i grøn afg. etc.
Det er nok mit bedste bud...

Henrik Rathje

Henrik Rathje
bruger siden
06-03-2004

30-01-2008 kl. 20:01

Hold kæft.. sjældent har jeg grint så højt.. ved godt man ikk må grine af "armløse sindslidende autister med bevægelseshæmmende spasmer".. men ok...hir hir...kanon

Iøvrigt vil jeg anbefale det samme som de andre.. Yaris eller Fabia.. Yaris er driftsikkerhed selv, og billig i drift. Fabia lidt bedre til længere ture, og føles noget "større" at køre.. begge er nogle af de bedste brugtkøb.

jesper fabrin

jesper fabrin
bruger siden
06-01-2004

03-02-2008 kl. 11:33

PRØV trioen Yago, C1, 107 og f.eks Kia Picanto. Vi har netop købt en næsten ny Picanto til den pris du nævner. problemfri og komfortabel. Husk blot rustbeskyttelse uanset hvilken du vælger. Picantoen skal vælges i EX udgave mht. udstyr og sikkerhed mv..koster 520 ÅRLIGT i vægtafgift og kører mellem 15-18 km/l alt efter kørestil osv...Ellers er det jo hvilken du føler dig godt tilpas i. (Glemte at Picanto har 3 års garanti ).