Bilbasen Forum
Indlæg slettet
Søren Hansen
bruger siden
06-01-2004
20-01-2008 kl. 09:23
Jeg ville nok ikke vælge den med den mindste motor, da den lyder lidt træls, men allerede fra næstmindste model, kører den absolut fint.
Profil slettet
20-01-2008 kl. 16:37
Jeg er klar Mitsubishi-fan, og hvis Colt`en holder lige så godt som den Carisma jeg har, så er den skruet rigtig godt sammen.
Det er et kvalitetsprodukt !!!
Enig med Søren : Vi har også prøvet den lille motor, men den harmonerer slet ikke med resten af bilen. Undermotoriseret og med et træls u-komfortabelt lydbillede.
1,3`eren er perfekt både i lyd af kræfter.
Mvh Per Rasmussen
Ole Hauris Sørensen
bruger siden
02-04-2005
21-01-2008 kl. 17:35
Får den først leveret på fredag, så jeg har ikke erfaringer fra hverdagen endnu, men jeg brugte en del tid på at undersøge markedet og tror jeg har valgt rigtigt. Især er kabinen dejligt stor, jeg føler ikke at jeg kører i en skotøjsæske - som det ellers nogen gange er tilfældet i den klasse.
Sidst rettet: 21/1-08
Mikkel Hesselager Blanné
bruger siden
26-07-2007
26-01-2008 kl. 15:29
Jeg er enig med de andre i at 1.3-motoren passer perfekt til bilen. 1.1 er for lille og larmende. Vi havde besluttet os for 1.3, men så var der lige et godt tilbud på en 1.5. Den har så masser af kræfter, men kører kun 13 km/l ved korte ture, 17 km/l ved længere ture og økonomisk kørsel.
Hvis man en gang i mellem har brug for at have voksne på bagsædet er der masser af plads hvis man kører bagsædet helt tilbage. Omvendt er der rimelig bagagerumsplads hvis man kører bagsædet frem. Og så kan det jo tages helt ud hvis man skal transportere store ting!
En lille ting man sætter pris på til daglig er at blæserne fungerer rigtig godt, så det er nemt at afdugge ruderne her i den kolde, fugtige tid :-) Og så er der ratbetjening af radio/CD.