Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Søren Hansen

Søren Hansen
bruger siden
06-01-2004

20-01-2008 kl. 09:23

Vælg du trygt en Colt. Det er en lækker lille bil, og så er den meget bedre udstyret end stort set samtlige konkurrenter.
Jeg ville nok ikke vælge den med den mindste motor, da den lyder lidt træls, men allerede fra næstmindste model, kører den absolut fint.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

20-01-2008 kl. 16:37

Hej Mikkel.
Jeg er klar Mitsubishi-fan, og hvis Colt`en holder lige så godt som den Carisma jeg har, så er den skruet rigtig godt sammen.
Det er et kvalitetsprodukt !!!
Enig med Søren : Vi har også prøvet den lille motor, men den harmonerer slet ikke med resten af bilen. Undermotoriseret og med et træls u-komfortabelt lydbillede.
1,3`eren er perfekt både i lyd af kræfter.

Mvh Per Rasmussen

Ole Hauris Sørensen

Ole Hauris Sørensen
bruger siden
02-04-2005

21-01-2008 kl. 17:35

Har lige købt en 1,3'er selv. Og den motor passer virkelig fint til bilen.
Får den først leveret på fredag, så jeg har ikke erfaringer fra hverdagen endnu, men jeg brugte en del tid på at undersøge markedet og tror jeg har valgt rigtigt. Især er kabinen dejligt stor, jeg føler ikke at jeg kører i en skotøjsæske - som det ellers nogen gange er tilfældet i den klasse.

Sidst rettet: 21/1-08

Mikkel Hesselager Blanné

Mikkel Hesselager Blanné
bruger siden
26-07-2007

26-01-2008 kl. 15:29

Vi købte en brugt Colt 1.5 for 120.000 i november, og er meget tilfredse. Vi undersøgte markedet ret grundigt, og prøvede mange forskellige biler i den klasse. Colt'en kører godt, er virkelig rummelig indvendigt, har alt i udstyr (selv elruder bagi på vores model), og så føles den som ny (kørt 13.000 km på 3 år).

Jeg er enig med de andre i at 1.3-motoren passer perfekt til bilen. 1.1 er for lille og larmende. Vi havde besluttet os for 1.3, men så var der lige et godt tilbud på en 1.5. Den har så masser af kræfter, men kører kun 13 km/l ved korte ture, 17 km/l ved længere ture og økonomisk kørsel.

Hvis man en gang i mellem har brug for at have voksne på bagsædet er der masser af plads hvis man kører bagsædet helt tilbage. Omvendt er der rimelig bagagerumsplads hvis man kører bagsædet frem. Og så kan det jo tages helt ud hvis man skal transportere store ting!

En lille ting man sætter pris på til daglig er at blæserne fungerer rigtig godt, så det er nemt at afdugge ruderne her i den kolde, fugtige tid :-) Og så er der ratbetjening af radio/CD.