Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

13-01-2008 kl. 12:48

jeg har en skoda octivia combi fra0107 2,0tdi 6g 140hk 320nm
den træker en campingvogn på 1500kg uden nogen problemer i6g og den kører nemt 20kml
den er til salg på bilbasen under privat kik på den det er måske noget

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

13-01-2008 kl. 13:31

En Passat Comfortline er en rigtig dejlig bil, kan du nemt få den de penge, hvis du finder en 2,0 TDi kan den nemt trække en campingvogn. Som Jesper siger er en octavia og en mulighed, men passat spiller i en anden liga. Ved faktisk ikke hvad dens reserve dele og sådan koster, men du kan undersøge det. Evt ved et tysk værksted, kører min golf til tyskland, der sparer jeg et par tusind ved reperationer(og så kan man jo handle ved grænsen)

Per Mørch

Per Mørch
bruger siden
08-03-2005

18-01-2008 kl. 19:53

Hej Jens Honda -DA.
Honda Accords 2,2 diesel er noget af det bedste der findes. Honda er godt, jeg har kørt Honda siden 78. Faktisk noget af det bedste ifølge TUV og ADAC tyske synsfirmaer. Kører selv Honda Accord. Se Bilmagasinets udtalelser vedr. Honda Accord, en mekanikers mareridt--- NUL FEJL.
Med venlig hilsen
Per

Ole Hauris Sørensen

Ole Hauris Sørensen
bruger siden
02-04-2005

19-01-2008 kl. 21:55

Jeg har lige været igennem stort set den samme beslutningsproces - har dog ikke behov for påhæng. Det endte med en Mondeo 2,0 TDCI 130 Trend+. Jeg har før kørt VAG diesel, og efterhånden fik jeg lyst til at prøve noget andet end brum, vibrationer og den begrænsede momentkurve fra pumpe-dysen. Prøvede også Opel Vectra 1,9'eren med 150 heste, men den kører - især styrer knap så skarpt som Mondeo'en. Til gengæld er der nærmest brandudsalg på Vectra'en - så den er alligevel værd at checke ud.