Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Michael N

Michael N
bruger siden
06-04-2005

10-01-2008 kl. 13:18

med 30000 til udbetaling så kan du sagtens købe en nyere bil max 150000 kr.

Som Kasper S nævner så er der mikro bilerne - men det er faktisk muligt at gå en klasse op og få en bil med lidt mere plads og med en super økonomisk diesel.

Citroen C3 1,4 HDI
Fiat Grande Punto diesel
Hyundai Getz Diesel
Peugeot 206 1,4 HDi

Alle eksemplarer kan finde til under 150000 for en årgang 2006/2007

Hvis jeg skulle vælge så ville jeg gå efter en model som er økonomisk, har en god garanti og som kan fåes med en billig service ordning.

Vælger du at købe en mikro bil så kan jeg anbefale en KIA Picanto - har
kørt i en siden 2005 små 40 km dagligt - den kører godt, der er dejligt med udstyr og så kører den billigt, udover det så koster den kun 512 i årlig afgift + den er billig at forsikre.
KIA er ved at bevæge sig væk fra Discount markedet - tidligere tiders kvalitets problemer og dårlig service er på retur..... jeg har været meget positiv over at købe en "billig" bil - har iøvrigt lige fået lavet service på min Picanto og for første gang har jeg oplevet at prisen var lavere end det de havde oplyst - 2600 for et 2 års eftersyn.... syntes jeg er rimeligt .

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

11-01-2008 kl. 15:21

Hvis man skal studere, så har man ikke mange penge, så glem alt om en nyere brugt bil, den går i stykker på et eller andet tidspunkt, selv om den er 2-3 år gammel, så køb en Toyota Aygo, den er billigst og bedst, vi har selv en og man godt anbefale den, samt for for en bil med 3 års garanti.

Ps. lille service koster ca. 1200 kr. stort service ca. 2200 kr. hvor det hos Peugeot 107 koster 2500 kr / 3500 kr. for samme bil.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg