Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Martin Sønderskov Nielsen

bruger siden
11-12-2004

10-01-2008 kl. 11:51

Af de 3 du nævner ville jeg ikke være et sekund i tvivl. Mazda 2.
Mest driftsikker. Bedst garanti. Og lige kåret til årets bil. Er også rost til skyerne.

Jeg ville end ikke overveje de 2 andre.

Alternativt er Opel Corsa også en rigtig god mulighed. Den er også rigtig lækker og flot.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Marco Distefano

Marco Distefano
bruger siden
26-10-2007

10-01-2008 kl. 12:00

Hvad er det for et argument??? Helt klart Fiat Bravo, der er nok 1 ud af 200 der fortrækker mazda'ens udseende frem for Bravoens, peugeoten er enda også meget flottere.. Jeg ville klart anbefale dig Bravoen, den kører skide godt og den er da så lækker at se på og det samme inden i. Motorvalgene er også meget gode i Bravoen, og den formår stadig at holde prisen nede...

bruger siden
11-12-2004

11-01-2008 kl. 11:37

Jeg kan ligesom fornemme at jeg har stødt nogle mennesker med mit argument.

Der er som ikke så meget i det udover at Mazda uden tvivl vil volde ejeren langt færre problemer end de 2 andre.

Fiat har aldrig været kendt for at være driftsikker.

Pug 207 er bedre end Fiat, men når næppe Mazda.

Pug´en og Fiat´en er da meget pæne, men det giver skår i glæden hver gang der er problemer. Og når den ene statistik efter den anden siger det samme, så må der være noget om det. Nu er danmark heller ikke noget godt land for vores biler. Det gør det jo heller ikke ligefrem nemmere med de knapt så driftsikre biler.

Jannik P

Jannik P
bruger siden
12-04-2005

11-01-2008 kl. 20:14

Jeg har kørt fejlfri Fiat i mange år... har også kørt i nye Vw og Peugeot, jeg tror mere det er måden man behandler sit køretøj på end det er selve mærket. Men 9 ud af 10 nye biler har småfejl - og det er ikke kun Fiat og Peugeot (desværre mazda, Vw og toyota fanatikere).... Hvis nogen forøvrigt er i tvivl, er tyskerne dem der laver de mest fejlfri biler generelt :-) MEN....Nu er fejl ikke alt, jeg vælger bil udfra at jeg ikke gider køre i en sortbroget malkeko!!!

Jeg ville aldrig et sekund være i tvivl om at Bravo er den der ville give mig mest køreglæde af disse 3, men som vores kære forhandler Lars siger: Det er altså ikke sammenlignelige klasser.

Fiat har et skidt ry, men det havde Audi også i starten af 80'erne, da ville ingen røre dem med end ildtang. Svært at forstå nu skulle jeg mene.

Jens Nyhuus

Jens Nyhuus
bruger siden
08-09-2007

14-01-2008 kl. 11:51

hvad med fiat grande punto jdt 22 km/l mest for pengene men ellers

207 , ved ikke noget om bravo , og mazda 2 vandt kun fordi den er

biligst i vægt afgift