Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Tommy Skov

Tommy Skov
bruger siden
12-01-2006

09-01-2008 kl. 21:58

Hej Anja
Vi har en Nissan Qashqai 1,5 dCi. Den er en suveræn bil i det daglige. Den måske mest sikre bil af alle, kører rimelig langt på literen. Men prøv om den kan tage en barnevogn, det er jeg ikke helt sikker på.

Hvis den kan, er bilen fantastisk. Efter 33.000 km i kaskaj'en, er den stadig en ren fornøjelse.

Held og lykke

Tommy

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Søren Hansen

Søren Hansen
bruger siden
06-01-2004

16-01-2008 kl. 14:36

For det første - af de tre du nævner, bør du vælge Qashqai.
Det er en lækker bil - især i dieseludgaven.

Men lad jer nu ikke snyde af SUV'ernes store og brutale udseende - de er altså ikke specielt rummelige.

Hvis I absolut vil have en SUV, hvilket der selvfølgelig kan være mange grunde til, bør I måske også lige tjekke Mitsubishi Outlander.
Den er ret overset, og giver derfor meget bil for pengene.
De kan sagtens findes til langt under 200.000 kr, og endda med få km. og ca. 3-4 år gammel.

Profil slettet

Profil slettet

29-01-2008 kl. 14:41

Jeg har selv købt en Nissan qashqai og den køre som en drøm, desuden har jeg hørt at både kia og hyndai ruster en del allerede efter 1 år men dette kan jeg dog ikke selv bekræfte. Men Qashqai er en god og solid bil og så er det verdens mest sikre godt hvis man har børn.

Profil slettet

Profil slettet

29-01-2008 kl. 19:27

hvad med den nye volkswagen tiguan(har prøvet den) kører vildt lækkert. Anbefalding med den nye commonrail, selvom lyden af pumpe dyse motorerne ikke generer mig. Men den nye larmer ikke så meget.

Venlig hilsen Meldgaard