Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Jan Nielsen

Jan Nielsen
bruger siden
28-06-2006

17-12-2007 kl. 19:46

Nej, det er en fin bil. Det er vel rent faktisk een af de mest solgte modeller nogensinde!

Du skal bare være obs på at den ikke er en "Brian model" for sådan nogle kan også godt lide bilen :-)

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Claus Obel

Claus Obel
bruger siden
06-01-2004

17-12-2007 kl. 20:49

Det er en rigtig fin bil i mine øjne.. Og for 150.000 kan du jo også få en fin en af slagsen.
Kvaliteten ER god. Meget bedre end man oplever i japanske biler generelt.. (selvfølgelig findes der mandags biler.. MEn det har alle mærker vist :-)

HUSK:
Længe efter glæder over besparelsen på en billig bil, huskes ærgelsen over mangel på kvalitet.

Jan Nielsen

Jan Nielsen
bruger siden
28-06-2006

17-12-2007 kl. 21:05

Lad være med at stirre dig blind på hvad købsprisen er. Se på hvad værditabet er. En vw taber mindre end en japaner. Men pas nu på det hele ikke bliver et spørgsmål om at du tror du kan stille hele regnestykket op før du har haft bilen. Det kan man jo aldrig. Man skal naturligvis lade økonomien have sin vægt i sin beslutning, men hjertet skal også have lov...

Mads Petersen

Mads Petersen
bruger siden
22-11-2003

18-12-2007 kl. 15:13

Som ejer af en Golf IV 2,0 Trendline 5D fra 2001 kan jeg varmt anbefale dig at købe Golf.

Købte bilen 3 år gammel ved Km. 50.000 (i dag 112.000), og har kun skiftet tandrem og bagbremsere siden da. Bilen har kørt aldeles upåklageligt, og jeg glæder mig dagligt over den overbevisende kabinekvalitet og motor-kobling-gearkasse kvalitet/fornemmelse. Det føles stadig som den dag jeg købte bilen (læs: nyt!)

Bundtrækket er herligt, og lyden af den robuste 2 liters motor er en fornøjelse. Den bruger lidt olie, men det er absolut intet der forstyrrer helhedsindtrykket.

En varm anbefaling herfra.

Mads

Mads Petersen

Mads Petersen
bruger siden
22-11-2003

20-12-2007 kl. 11:19

Hej L R

Vedr.: Benzinøkonomi

Min Golf IV 2,0 kører i snit 12-13 Km/L.
Ved meget bykørsel er den dog svær at få til at køre mere en 9-10 Km/L.

På landevej kører den ca. 16 Km/l og på motorvej ca. 13-14

Mads

Søren Hansen

Søren Hansen
bruger siden
06-01-2004

20-12-2007 kl. 13:00

Har du overvejet en Octavia?
Den giver mange af de ting, som du godt kan lide ved Golf'en. De deler jo også de fleste dele.
Men Octavias fordel er, at den giver mere plads til hunden, og så endda til en bedre pris en Golf'en.

Profil slettet

Profil slettet

22-12-2007 kl. 17:50

har lige købt en 5 dørs 1,6, det er en dejlig bil, den har masser af overskud, og ser pæn ud, den kører ikke som en bil fra 98´. Jeg har endnu ingen problemer haft med den og rust er heller ikke et problem.
Held og lykke med købet ;)