Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Profil slettet

Profil slettet

13-12-2007 kl. 17:10

Det er sikkert en del ting der taler for en japansk bil mht. hvor pålidelige de biler, men er selv mest til tyske biler, kvalitet og finish i kabinen er bare lækrere i tyske biler. Den omtalte Passat model 3B har jo dannet skole for klassen, det er efter min mening en af de absolut lækreste biler til den pris, flot design, lækker kvalitets fornemmelse og specielt 1,9 TDi er et godt køb, gerne 115 hk pumprdysse motoren og 1,8 T motoren er gode maskiner med massere overskud, dieslen er dog lidt støjende er der nogle der mener, men prøv en tur og vurder selv. Hvis alternativet f.eks. var en Toyota Avensis Diesel fra samme årgang, så hved jeg helt sikkert godt hvad jeg ville vælge, den er kedelig og trist i forholdet til.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

13-12-2007 kl. 18:51

Vil bar sige at du skal ikke være bange for at køber en vw passat, den er bedre på mase punkter end de ander i sammen klasse og det siger prisen også. Hvis man ikke vil hvad der er godt så vil man hvad der er dyrt. Jeg har selv haft en audi A3 1,9 tdi den havede køret næsten 400000km uden problemer. 1,8 T er også god motor men til det benzin prise vi har her hjemme er den ikke så god så køb dig en TDI.

Jannik P

Jannik P
bruger siden
12-04-2005

13-12-2007 kl. 20:58

Kort og Godt - NEJ!

Martin Sønderskov Nielsen

Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004

13-12-2007 kl. 21:00

En Passat er en lækker og velkørende bil, ingen tvivl om det. Især som st.car.

Du skal iflg FDM nok påberegne lidt problemer i ny og næ med det elektroniske bl.a.
De slap aldrig helt af med de børneproblemer de havde i starten.

Men alt i alt en fed og velkørende bil. Og med 1,8 T kører den godt.

Profil slettet

Profil slettet

14-12-2007 kl. 10:30

Sjovt, som en 7-8 år gammel passat kan starte en mindre borgerkrig, hvor de skråsikre holdninger og definitive sandheder om forskellige bilmærker fyger igennem luften.
ALDRIG genere en mands bil..... nåja og sikkert heller ikke hans kone og børn.... men ALDRIG ALDRIG ALDRIG hans bil ;-)
God jul!