Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Jan Nielsen

Jan Nielsen
bruger siden
28-06-2006

07-12-2007 kl. 23:14

Stort set alle bilmærker har biler med automatgear, så det skulle vel ikke være noget problem? Generelt er kørsel med automatgear lidt mindre økonomisk ift. manuelt gear, men med dit kørselsbehov er det bare at finde en model som kører pænt langt på literen. En dieselbil vil umiddelbart være logisk, men hvilken afhænger jo af hvad du er villig til at spendere.

Iøvrigt er automatgear jo fantastisk. Synd at det danske afgiftssystem gør at folk som oftest må vælge det fra for bare nogenlunde at kunne få råd til den skrabede standardmodel hos forhandleren.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Michael Jacobsen

Michael Jacobsen
bruger siden
14-01-2006

12-12-2007 kl. 23:44

Har en lille Nissan Micra med automatgear. Og da jeg kører fra Helsingør til København hver dag, kører jeg en del i kø.
Og så er det rart ikke at skulle skifte fra 1. gear, til 2. gear, til 1. gear osv...
Bare træde på speederen og en smule på bremsen.

Næste gang vil jeg bare have en større bil med større motor :-)

Per Mørch

Per Mørch
bruger siden
08-03-2005

10-01-2008 kl. 21:03

Hej Jacob. Honda-Da.
Vi bliver mere komfortable med alderen. Jeg har haft bil med Automatgear i de sidste 4 år og NYDER det. Jeg siger Honda fordi det er godt. Prøv at læse hvad Bilmagasinet skrev om Honda Accord 2.0 i sidste nummer. Mekanikerens skræk... der er aldrig noget galt. Gå i Bilbasen og søg, der finder du guf guf til en fornuftig penge.
Rigtigt gættet jeg kører Honda Accord og har haft mange Hondaér siden 78.
Med venlig hilsen
Per
Ps søg blot fra 99, de holder pris og HOLDER!!