Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Indlæg slettet

Anders Schwencke

Anders Schwencke
bruger siden
14-08-2007

09-12-2007 kl. 14:47

Hej Morten
Jeg har haft min mazda 2 i 3 uger og er rigtig glad for den. Købte en 1,3 Advance i Metal perlemorshvid. Har kigget efter en lille bil i rigtig lang tid. Og synes ikke pakken kan blive meget mere komplet. (Var tæt på at købe en brugt 207 1,6 HDI plus 110 hk). Men blev forelsket i mazdaen.
Jeg prøvede begge motorvarianeter lige efter hinanden 1,3 86 hk. og 1,5. Kunne godt mærke 1,5 var lavere gearet og lidt sjovere, med synes stadig 1,3 var rigtig frisk og hurtig. Et stort plus ved 1,3 er at den går omkring 500 omdrejning mindre ved 120 på motorvejen. Og da jeg kører rigtig meget mortervej er det en god ting. Ved blandet kørsel, mest motorvej ligger min 1,3 86 på lidt over 15 km. l.
Jeg har fået min med Airc. con, org. sænkning og remus sportspotte. har ikke fortrut det Den brummer lidt mere når man gasser op og er ikke for hård efter min smag. Nu må vi se hvor hård den bliver når der kommer 16" OZ på her til sommer. tror desværre 17" bliver for stift. Et andet plus er også billig mazdaforsikring, og 1020 kr. i årlig grøn afgift.
Hvis jeg skal finde noget negativt... det er svært... Måske sæde instillingen virker meget skrøbelig. og er ikke nem at få til at flade i hak og den har reservvehjul fra en cykel. Men så er det vist også det. Har som tidligere bilsælger prøver rigtig mange forskellige biler. Synes aldrig jeg har prøvet en så komplet bil, til den prisen self.! Plus damerne synes den er superflot. ;-)
Skynd dig at komme på venteliste. De små guldklumper er i høj kurs for tiden.

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg