Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Hyundai Elantra 1,6 gl air årg 02 ?

Kasper Johansen

Kasper Johansen
bruger siden
27-07-2007

26-02-2011 kl. 23:13

Hejsa :) ville bare høre om nogle kender til denne model og om folk har nogle plus og minus ved den ? er nemlig på udkig efter ny bil ikke de store krav men dog max 45- 50.000 kr. ikke alt for gammel bil med alt for mange km på bagen så som over de 250.xxx km Hyundai Elantra 1,6 gl air årg 02 ? eller har jeg overset et mærke/ model ?? :) På forhånd tak Kasper

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

27-02-2011 kl. 10:36

Du får meget bil for pengene men lillesøster accent er mere populær og hvis der står crdi bag på en af dem er det et stort plus. Den tre cyl i accent brummer men den har bundtræk, den 4 cyl crdi i elantra er en fin motor.
har du ikke brug for lidt ekstra plads og kg på krogen er det snusfornuftige/økonomiske valg accenten.

Den nye elantra

http://www.youtube.com/watch?v=DuHQ2r02db0&feature=related

Kasper Johansen

Kasper Johansen
bruger siden
27-07-2007

27-02-2011 kl. 13:11

ja syntes nemlig man for lidt mere bil for pengene :)
men jeg hælder mest til elantra frem for accent da jeg syntes der er mere ''bil'' i den :)

har du eller andre der har efaring med nogle af modellerne ?
eller skal jeg skifte helt spor til et andet mærke eller model ?

Profil slettet

Profil slettet

27-02-2011 kl. 16:33

jeg har haft 1 atos 2stk accent 1 elantra 2stk sonata andre biler er da også ok men du får altså bare mest bil for pengene med en hyundai.

Profil slettet

Profil slettet

27-02-2011 kl. 19:12

Hvis man da er ligeglad med design,hård plastic i kabinen og gammeldags køreenskaber og komfort ( ikke modeller fra 2004 > )