Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Hvor finder man en Landcruiser VX 100?

Profil slettet

Profil slettet

29-12-2008 kl. 17:27

Hj Forum Jeg har besluttet mig til at købe en Toyota Landcruiser VX100 fra 2004 og frem med lav kilometer med alt i udstyr. Problemet er at der ikke nogle til salg. Udbuddet er meget lille. Jeg har løbende holdt øje med markedet for disse biler, men indenfor de sidste 2 år er antallet af ubudte faldet markant. Hvor finder jeg sådan en bil? Tyskland kan være en mulighed, men hvordan er det med de nye afgiftsregler? Bliver den ikke mega dyr i reg. afgift? Gælder den høje nye vægtafgift også for en importeret bil fra 2004?(så vil den koste ca. 15.000 om året i vægtafgift). Mvh Rune

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Profil slettet

Profil slettet

29-12-2008 kl. 18:00

Der er dog ikke så mange...der er 2 hos forhandler...

Den skal være på gule plader, momsfri fra 2004 og frem og med lav km.

Ole: Hvor finder du dem henne?

Rune

Profil slettet

Profil slettet

29-12-2008 kl. 19:15

Problemet er bare med en +moms-bil, at den måske har haft et hårdere "liv" end en bil der kun har kørt privat. Det kan godt være at det ikke er rigtigt, men det er bare en idé.

Hvordan kan det egentlig være at private har samme priser som forhandlere??? Så gider man det ikke købe bilen privat.

Rune

Profil slettet

Profil slettet

29-12-2008 kl. 19:54

OK...Jeg vil prøve at ringe rundt til de forskellige forhandlere...hvor meget tro I man kan presse dem...jeg har set en til 300.000+moms...hvor meget kan man presse den. Jeg kan se at billedet er taget om sommeren, så den har nok været til salg et stykke tid.
Jeg ved det er et dumt spørgsmål...for det kan I selvfølgelig ikke svare på, tror jeg.

Rune

Profil slettet

Profil slettet

30-12-2008 kl. 12:18

Det er vel ligemeget om den er momsfri eller +moms, for hvis du skal den momsfri og den ikke er det, så betaler du da bare moms og så sker det fantastiske at den så er momsfri :-)

Profil slettet

Profil slettet

30-12-2008 kl. 12:19

Der kan nok findes eks. på begge dele, så ja det er nok bare en idé du har...

Profil slettet

Profil slettet

30-12-2008 kl. 12:21

Det skal da vist være en forhandler der går komkurs hvis han ikke meget hurtigt får penge i kassen der giver et afslag på 75K på en brugt bil...