Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Hvilken 4x4 skal jeg vælge

Profil slettet

Profil slettet

12-12-2007 kl. 21:02

Jeg har et luksus problem kan man vel sige jeg kører en del rundt i hele danmark, iøjeblikket i en Transporter T5 men nu er jeg træt af larmen og vind støjen.jeg har tidligere haft flere 4x4 og har været vældigt tilfreds. Derfor har jeg besluttet mig for at købe en igen, men hvad skal jeg vælge? den skal være komfortabel rolig og lydløs, og selvfølgelig betyder brændstof forbruget også noget. Jeg har bla. tænkt på, BMW x5, Range Rover sport, Toyota lancruiser, Audi Q7 men hvad er det bedste valg?

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Søren Hansen

Søren Hansen
bruger siden
06-01-2004

13-12-2007 kl. 11:13

Har set i flere tests - bl.a. på Topgear - at XC90 er bedste valg, hvis man alligevel kun bruger bilen på normal vej.
Den er simpelthen bedste kompromis.

Profil slettet

Profil slettet

13-12-2007 kl. 11:41

Hej Søren

Jeg ved den ikke helt er i klasse med de biler du nævner, men prøv alligevel at checke Mazda CX7.

mvh Kim

Profil slettet

Profil slettet

30-04-2008 kl. 23:39

Hej Søren.
Luksusproblem eller ej - Danmark er dejligst når man nyder at cruise i en lækker off-roader. Jeg kan varmt anbefale SantaFe'en med aut.gear/tiptronic. Den flytter sig bare og har som standard en masse udstyr, som andre 4x4 skal tilkøbe. Har kørt min egen fra ny - ingen børnesygdomme. Kun køreglæde. Mvh. Helle

Profil slettet

Profil slettet

01-05-2008 kl. 09:30

Som Karsten skriver til sidst, siger jeg det samme til hele formålet med 4x4 i Danmark. Hvem hulen har brug for det ? Med mindre man har ødegård i en afsidesliggende del af Sverige, kan jeg ved den søde grød ikke forstå folk køber disse biler! Godt afgiftsreglerne er ændret, for her kan man da tale om egoistisk energifrås !