Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

HJÆLP!!...please

Christopher Secher Hansen

bruger siden
19-01-2006

20-01-2007 kl. 22:21

Mange tak for fine og meget brugbare besvarelser.
Tror ikke jeg fik skrevet nok oplysninger med i min oprindelige tekst. Men det forholder sig således, at det faktsik er min lærer(går i gymnaiset) som har tilbudt mig den. Hun sælger den kun fordi at de ikke har brug for en nummer to bil længere.
Jeg ved at den er blevet synet i april(06) uden anmærkninger og den har gået 137000 km. hvilket jeg ved passer.
Den er endvidere blevet importeret fra schweiz i 99.
Den er ellers rustfri(dog meget lidt verflade rust i venstre bagskærm)
Hun har åbent sagt at de tre ting skal laves, og er ellers til at stole på.
Håber det var nogle opklarende oplysninger:)

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Thomas Pedersen

Thomas Pedersen
bruger siden
21-09-2004

21-01-2007 kl. 00:18

Se nu af at få den købt, sådan et tilbud skal du vist lede længe efter. 1.5 år til syn osv., du skulle gerne være ude at køre for under 10 kilo med de småting du nævner.

bruger siden
19-01-2006

21-01-2007 kl. 12:54

Jeg takker mange gange for hjælpen:) skal til min mekaniker i morgen, og så kan han lige give et tilbud på den.
Men mange tusind tak til jer tre!:)

bruger siden
19-01-2006

21-01-2007 kl. 12:54

Da jeg er første gangskøber ved jeg ikke det helt store om biler, men jeg har fået tilbudt en ellers fin honda civic fra 90 til et sted mellem 4-7kr. Dog skal forhjulsophænget udskiftes, der skal sættes nye låse i(der har været indbrud i den) og køleren skal også snarest udskiftes.
Lyder dette okay? - og hvad kan man forvente de enkelte reperationer kommer til at koste ca.?
På forhånd mange tak:)