Bilbasen Forum

Abonner på forumtråd

Hjælp til at vælge mellem 2 biler

Profil slettet

Profil slettet

26-02-2007 kl. 08:23

Hej, Skal have lidt hjælp. Har 2 mulige bilkøb. Prøver lige at stille dem op: Begge Skoda Fabia Combi 1,4 benzin bil 1: Pris: 165000 kr. Er fra Oktober 2005 - altså ca. 7 mdr garanti Tundra Kampagnemodel med en del ekstra udstyr Km: 15000 1 ejer Privathandel Leveres omregistreret og med første servicering bil 2: Pris: 164000 kr. km: 11700 Demobil/lånebil Er fra marts 2006 - altså ca. 12 mdr garanti. Ingen ekstra udstyr, men for monteret træk og tagræling i prisen Hvad ville I vælge??? Den 1. bil har været en familiebil og nr. 2 har været lånebil. ER det ikek noget med at demo/lånebil gerne har været kørt hårdere? Håber I kan hjælpe mig med at vælge. - Thomas

Anmeld Hvad betyder det? Besvar indlæg

Martin Sønderskov Nielsen

Martin Sønderskov Nielsen
bruger siden
11-12-2004

26-02-2007 kl. 09:53

Hej Thomas

ØHH jeg ville nok vælge vælge bil 1, da det Kun måske har været en eller to der har kørt i den bil. Den anden derimod, er der måske 50 forskellige der har kørt. Og jo normalt bliver de kørt noget mere hårdt... men igen det er jo ikke en bil der ligger op til race. Det er jo bare en god fornuftig familiebil... Men alligevel ville jeg nok vælge Bil 1.

Bortset for det, hvis det er privat du skal købe en prisen vel også til at presse lidt. Man kan altså ikke sælge sin bil til samme pris som hos forhandler... og hvis han ikke kan gå ned i pris, så find en anden bil...som ikke har været DEMO/Lånebil....

Profil slettet

Profil slettet

26-02-2007 kl. 19:50

Bilerne har stort set kørt det samme og koster det samme, der er en forskel på 5 mdr i garanti. Jeg er til dagligt i en bilforretning, og bilerne bilerne ikke kørt hårdt. Mit råd køb demobilen den er nyere, og hvis der skulle opstå et eller andet problem har du 100% garanti. Forhandleren kan også tilbyde dig andre tillægs ydelser til din fordel, så som forsikring, lånebil ved skader, vejhjælp gratis m.m